Kontakt
0

Rower elektryczny Batavus Razer Yamaha 400Wh

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny
Ocena klientów:  

Rower elektryczny Batavus Razer Yamaha 400Wh

Sportowy rower elektryczny Batavus Razer 400Wh to nowoczesny i szybki rower elektryczny z niezawodnym silnikiem Yamaha o potężnej mocy 80 Nm. Został wyposażony w baterię o pojemności 11 Ah wykonaną w najnowszej technologi, która umożliwia pokonanie, aż do 110 km, co w powiązaniu z tak mocnym silnikiem stawia Batavusa Stream w światowej czołówce. Japoński silnik Yamaha posiada czujniki rotacji, prędkości oraz momentu obrotowego, które współdziałając sprawiają, że jazda jest przyjemna, elastyczna i w pełni dostosowana do naszych indywidualnych warunków jazdy. Dodatkowo Batavus Stream został wyposażony w system WalkAssist, który pozwala na poruszanie się rowerem do 6 km/h bez potrzeby pedałowania - opcja ta jak sama nazwa wskazuje powinna być wykorzystywana podczas prowadzenia roweru. Rower elektryczny Batavus Razer produkowany jest również w wersji Speed, która wspomaga pedałowanie, aż do 45 km/h - sprawdź Batavus Razer TURBO TUTAJ

Batavus Razer został zaprojektowany nie tylko z myślą o mocy, zasięgu i dużym komforcie jazdy. Jednym z najważniejszych elementów roweru elektrycznego jest bezpieczeństwo, które nam oferuje:

  • dobrze czytelny i podświetlany sterownik umieszczony centralnie na kierownicy
  • pełna obsługa elektryki bez odrywania rąk od kierownicy
  • bezpieczne i mocne hamulce hydrauliczne MAGURA z automatycznym czujnikiem odcięcia wspomagania podczas hamowania
  • pełne oświetlenie LED
  • mocne opony Schwalbe Energizer z wkładką antyprzebiciową i paskiem odblaskowym - posiadające atest dopuszczenia do użytku w rowerach elektrycznych do prędkości 50 km/h
  • pełna obudowa łańcucha Hebie 
  • pełne błotniki SKS Germany wykonane z lekkiego i ekstremalnie mocnego poliwęglanu

WIRTUALNA KARTA ROWERU

Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ

Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 

rower-elektryczny-batavus-razer-yamaha-silnik-yamaha
Najmocniejszy na rynku silnik elektryczny Yamaha PWseries o ogromnym momencie obrotowym 80Nm ! Japoński silnik Yamaha posiada czujniki rotacji, prędkości oraz momentu obrotowego, które współdziałając sprawiają, że jazda jest przyjemna, elastyczna i w pełni dostosowana do naszych indywidualnych warunków jazdy. System WalkAssist, który pozwala na poruszanie się rowerem do 6 km/h bez potrzeby pedałowania - opcja ta jak sama nazwa wskazuje powinna być wykorzystywana podczas prowadzenia roweru. 3 opcje wspomagania ECO-STD-HIGH. System wspomagania Zero-Cadence-Support rozpoczyna wspomaganie natychmiast po naciśnięciu na pedał bez najmniejszego opóźnienia w czasie. Moc 250W / waga 3,5 kg. Made in Japan. 

rower-elektryczny-batavus-razer-yamaha-wyswietlacz-yamaha
 

Wyświetlacz Batavus by Yamaha LCD - duży, czytelny i w pełni podświetlany wyświetlacz funkcji roweru elektrycznego z napędem Yamaha. Umieszczony centralnie na kierownicy. Sterowanie odbywa się za pomocą kontrolera umieszczonego z prawej strony kierownicy - całość sterowana kciukiem bez potrzeby odrywania dłoni od kierownicy. Posiada Wbudowany port USB - do ładowania telefonów, GPS czy dodatkowego zewnętrznego oświetlenia. Bajecznie prosty montaż i demontaż za pomocą jednego przycisku. Pełny wykaz funkcji dostępny z poziomu specyfikacji technicznej znajdującej się poniżej opisu. 

rower-elektryczny-batavus-razer-yamaha-bateria-na-ramie

Bateria litowo-jonowa Yamaha o pojemności 11Ah/36V. Zamontowana na tylnym bagażniku, wykonana w najnowszej technologi, która umożliwia pokonanie, aż do 110 km, co w powiązaniu z tak mocnym silnikiem stawia Yamahę w światowej czołówce. Zabezpieczona na bagażniku zamkiem otwieranym kluczem z blokady tylnego koła AXA Defender. Zintegrowany wskaźnik LED poziomu naładowania baterii. Bateria Yamaha posiada gwarantowaną pełną żywotność do 700 pełnych ładowań co oznacza bezawaryjne działanie przez co najmniej 42.000 km. Szybki czas pełnego naładowania tylko 4h. Batavus Razer sprzedawany jest w zestawie z ładowarką baterii Yamaha 220-240V, 50/60Hz.
 

rower-elektryczny-batavus-razer-yamaha-blokada-axa-victory


Blokada tylnego koła AXA Victory to najnowsze i najmocniejsze zabezpieczenie typu frame lock na rynku i pierwsze na świecie posiadające w pełni spawane stalowe elementy wewnętrzne. Zapięcie zostało sklasyfikowane na 15 poziomie bezpieczeństwa w 15 poziomowej skali AXA. Obudowa zamka wraz z samym zamkiem została wykonana z hartowanej stali, zgrzewanej na około (450.000 amperów w ciągu 2 milisekund) . AXA Victory jest, aż 4 razy mocniejsza w stosunku do legendarnego już zapięcia AXA Defender. W zestawie znajdują się dwa klucze z możliwością dorobienia jedynie poprzez stronę producenta podając kod zabezpieczający, co zmniejsza do minimum ryzyko dorobienia klucza przez osoby trzecie. AXA Victory posiada specjalny otwór AXA Plug-in pozwalający na zintegrowanie dodatkowego zabezpieczenia z postaci łańcucha lub linki (sprawdź dostępne linki i łańcuchy).

piasta-shimano-nexus-8-premium-batavus-bryte-2018




Piasta Shimano Alfine 8 w tylnym kole to jedna z najbardziej zaawansowanych piast planetarnych na rynku. Zakres przełożeń 307% - tyle samo co Shimano Nexus 8 Premium i aż 63% więcej niż Shimano Nexus 7. Obudowa wykonana z kutego aluminium, wyposażona w łożyska igiełkowe (jak w wersji Shimano Nexus 8 PREMIUM). Podwójny mechanizm sprzęgła zapewnia płynną i cichą zmianę przełożeń.
 

hamulce-hydrauliczne-magura-hs11-batavus-bryte-2018



Hamulce hydrauliczne Magura HS33 (made in Germany). O Twoje bezpieczeństwo zadba niezawodny system hamulców hydraulicznych v-brake Magura HS33 (made in Germany) o zwiększonej mocy hamowania i z automatycznym czujnikiem odcięcia wspomagania podczas hamowania. Ten sam system hamulców Magura jest montowany w najdroższych rowerach elektrycznych wszystkich marek Premium (Batavus, Gazelle, Koga, Giant). 

 

opony-do-rowerow-elektrycznych-schwalbe-energizer-rowery-batavus

Opony Schwalbe Energizer Plus 50 km/h. To opona rowerowa specjalnie skonstruowana do rowerów elektrycznych. Wysokojakościowa mieszanka gumy posiada niskie opory toczenia i przede wszystkim bardzo dobrą przyczepność. To daje pełne bezpieczeństwo również przy wysokich prędkościach w zakrętach. Opony Schwalbe Energizer posiadają certyfikat ECE-R75 i są dopuszczone do użytku również w najszybszych rowerach elektrycznych do 50 km/h. Opona została wyposażona we wkładkę antyprzebiciową Schwalbe GreenGuard 3mm specjalnego kauczuku oraz paski odblaskowe dla zwiększenia widoczności bocznej po zmroku. 


 

Rowery Batavus produkowane w holandii Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na części elektryczne i pozostałe
 


ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone.
Sprawdź jak pakujemy rowery.

BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.

30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Rower elektryczny Batavus Razer Yamaha 400Wh

Bagażnik tylny: Tubus Sports (made in Germany)
Bateria:
Blokada koła:
Błotniki: SKS Bluemels (made in Germany)
Chwyty: Herrmans (made in Finland)
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Gumy na bagażniku: Tak, Widek (made in Holland)
Hamulec przedni: Magura HS11 - hydrauliczne (made in Germany)
Hamulec tylny: Magura HS11 - hydrauliczne (made in Germany)
Kierownica: Humpert trekking
Lampka przednia: Busch & Muller E-bike
Lampka tylna: Spanninga Plateo Xb LED
Łańcuch: KMC
Nóżka: Spanninga Libra - udźwig 40 kg
Obręcze:
Opony: Schwalbe Marathon Supreme
Osłona łańcucha: Hebie ChainGlider (made in Germany)
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj przerzutek: Shimano Alfine 8
Rodzaj silnika elektrycznego: Yamaha PWseries 80Nm
Rozmiar kół:
Siodełko: Selle Royal Ruvola RoyalGel (made in Italy)
Sterownik: Batavus by Yamaha LCD
Szprychy: SAPIM 2.0 stal nierdzewna (made in Belgium)
Sztyca podsiodełkowa: Humpert ErgoTec Hook Evolution
Umiejscowienie silnika: Centralnie (w korbie)
Waga: 22,8 kg
Widelec: sztywny - aluminiowy
Zasięg: do 160 km

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower elektryczny Batavus Razer Yamaha 400Wh opinie

~Mirekser
Czwartek, 21-03-2019 13:29
Bardzo dobrze zaprojektowany trekking. Brak amortyzatorów mi osobiście nie przeszkadza, a wręcz zachęcił do kupna.

~kuriat
Czwartek, 08-11-2018 15:43
Bardzo dobrze spasowany rower. Z tego co kojarzę to jest bardzo podobny do Hreculesa też na systemie Yamaha. Główna różnica to hamulce Magura, które przekonały mnie do zakupu Batavusa. Polecam

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0