Kontakt
0

Rower Gravel Rondo Ruut ST2

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny

Rower Gravel Rondo Ruut ST2

Rower Rondo Ruut ST2 to klasyczny, wytrzymały i wszechstronny rower typu gravel zaprojektowany z myślą o komfortowej jeździe w zróżnicowanym terenie. Świetnie sprawdzi się na szosie, szutrze w czasie sportowej jazdy jak i na dojazdy do pracy czy szkoły. Ma lekką stalową ramę Tange w bardziej przystępnej cenie. Teraz ulepszony o nasz widelec TwinTip 2.0 wykonany w technologii FLY. Jest to lżejsza, bardziej zgodna wersja naszego widelca firmowego i jest wyposażona w potrójne mocowania klatki ładunkowej. Wyposażony w wytrzymałe komponenty zbudowane z myślą o trwałości, w tym niezawodne i łatwe w konserwacji mechaniczne hamulce TRP, napęd SRAM Apex, aluminiowe koła szutrowe Rondo na oponach WTB Nano. Idealna opcja dla osób dojeżdżających do pracy na poziomie podstawowym, które potrzebują roweru, aby pokonywać kolejne kilometry.

rower-gravel-rondo-ruut-al2-wspornik-kierownica-i-widelec

 

Lekka rama stalowa Ruut Tange to nowa, piękna rama ze stalowych rurek Tange Prestige jest lekka i komfortowa. Własnego projektu seat-stay w kształcie "S" w połączeniu z cieńszą, owalną górną rurą, jeszcze lepiej niwelują drgania powstałe na nierównościach. Ruut ST1 wyposażony jest w karbonowy widelec TwinTip 2.0 w technologii FLY. Nowa, lżejsza odsłona widelca została wyposażona w dodatkowe mocowania na akcesoria. Na ramie znajdują się liczne otwory zaprojektowane specjalnie z myślą o opcjonalnym montażu tylnego bagażnika oraz błotników. Zarówno kierownica jak i wspornik kierownicy zmieniają rozmiar w zależności od wysokości ramy. 

rower-gravel-rondo-ruut-al2-przerzutki

 

 

Napęd SRAM Apex 1 zapewnia optymalne przełożenie i pozwala na prostą i szybką zmianę biegów  Tylna przerzutka Apex 1 z 11 zębatkami urzeczywistnia zakres przełożeń i zapewnia płynną zmianę biegów dzięki sprawdzonej geometrii SRAM X-Horizon. Przerzutka posiada system Cage Lock pozwalający na szybki montaż i demontaż tylnego koła. Technologia Roller Bearing Clutch oferuje maksymalną stabilność jazdy nawet w mocno nierównym terenie i niweluje ruchy przerzutki i łańcucha w czasie agresywnej jazdy. 

rower-gravel-rondo-ruut-al2-hamulca

 

 

Hamulce tarczowe TRP Spyre mechaniczne hamulce posiadające dwutłoczkowe zaciski oraz tarcze o średnicy 160mm z linii produktów TRP. Wykonany z mocnego aluminium, dzięki czemu jest bardzo wytrzymały i ma niewielką wagę. Dwutłoczkowe zaciski przekładają się na równomierne zużycie okładzin i tarczy, ponieważ podczas hamowania nie musi on wyginać się w jedną stronę. Zaciski posiadają regulator lufy kabla, aby ułatwić precyzyjne strojenie.

rower-gravel-rondo-ruut-al2-opony

 

 

Opona WTB Nano w rozmiarze 28" (40-622) 700Cx40 to opona dedykowana do rowerów corssowych, przełajowych oraz gravel. Gęsto ułożone podłużne klocki bieżnika pozwalają na rewelacyjne warunki jezdne, a pojedyncze, wyraźnie wystające klocki na bokach bieżnika zapewniają świetną przyczepność na piachu oraz szutrach. Opona wykonana z mieszanki gumy Dual DNA. Waga jednej opony to 530 gram. 

Specyfikacja Rower Gravel Rondo Ruut ST2

Chwyty: VELO COMFORT TAPE
Hamulec przedni: Tarczowy mechaniczny TRP SPYRE 160mm
Hamulec tylny: Tarczowy mechaniczny TRP SPYRE 160mm
Kaseta / Zębatka: SUNRACE CSMS7 11-42 11 SPEED
Kierownica: RONDO FLARE 400MM (XS), 420MM(S), 440MM(M,L), 460MM(XL)
Korba: FSA OMEGA EXO 42T 160MM (XS), 170MM(S), 172.5MM(M,L), 175MM (XL)
Łańcuch: SRAM PC1130
Obręcze: RONDO ALUMINIUM 622-23/584-23(XS) TUBELESS COMPATIBLE
Opony: WTB NANO lub SCHWALBE G-ONE BITE
Przerzutki: SRAM APEX 1
Rozmiar kół:
Siodełko: FABRIC SCOOP FLAT
Suport: PF 86/FSA
Sztyca podsiodełkowa: RONDO 350 X 27.2
Widelec: TWINTIP CARBON
Wspornik kierownicy: RONDO 80MM(S), 90MM(M,L), 110MM(XL)

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia w oponach
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • jazda próbna 
Wysyłka BASIC 0.00 PLN 
Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią złożyć i przygotować rower do jazdy.

Obejmuje jedynie kontrolę stanu roweru oraz ponowne spakowanie w oryginalny karton dostarczany przez producenta Rondo. Po rozpakowaniu roweru wymagane jest kompletne złożenie roweru (przykręcenie kół, siodełka, kierownicy i montaż akcesoriów), pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest oryginalny, gruby 5-cio warstwowy karton. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Wysyłamy kurierem DPD. 

✔️ Kontrola jakości i kompletności roweru
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Bezpieczny karton 5-cio warstwowy 

Wymagane: pełne złożenie roweru: przykręcenie kół, kierownicy, osprzętu na kierownicy, regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)

Wysyłka PREMIUM 299.90 PLN 
Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.

Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Wysyłamy spedycją RABEN Polska. 
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)


 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Jaki rozmiar ramy w rowerach RONDO ? Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak poniższa, prosta grafika instruktażowa nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.

Rower Gravel Rondo Ruut ST2 opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?

Zakup roweru na firmę?

Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.

Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.

Co więcej, posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.

Podsumowując, jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest jednak, aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.
Porównaj produkty 0