Kontakt
0

Rower gravel KOGA Colmaro Extreme

Kolor:
 
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym

Gravel KOGA Colmaro Extreme

KOGA Colmaro Extreme to w 100% gravelowy rower, który pozwoli Ci pokonać każdy teren. Idealny rower do uprawnia sportu, rekreacji lub na wyprawę rowerową do odkrywania lasów, łąk i szybkiej jazdy po szutrach. Zbudowany na lekkiej, mocniej i sportowej ramie aluminiowej z polerowanymi spoinami, dzięki czemu rama zyskała wygląd ramy carbonowej, a do tego jest lżejsza i bardziej odporna na utlenianie. Osprzęt z grupy Shimano GRX 2x11 zapewniający superszybką i płynną zmianę biegów w każdych warunkach. Całość stoi na mocnym i niezawodnym zestawie kół 27,5” DT Swiss G1800 Spline Offroad z szerokimi oponami 47mm dla optymalnej kontroli w każdym terenie. Przedni widelec z włókna węglowego z punktami mocowania różnych akcesoriów turystycznych. Osie przelotowe zapewniają dodatkową stabilność i optymalną kontrolę podczas kierowania w niestabilnym terenie. Kierownica KOGA zaprojektowana dla uzyskania jak największego komfortu w czasie pokonywania długich dystansów. Na ramie znajdują się liczne otwory pozwalające na montaż m.in. 3 koszyków na bidon, błotników czy tylnego bagażnika.

 

Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWRU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.


WIRTUALNA KARTA ROWERU
Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 
Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben.

 
aluminiowa-rama-rowerow-koga-bez-spawow-polerowana
Rama bez spoin KOGA SMOOTH WELDING. Rama wykonana z najwyższej klasy polerowanego aluminium, tam gdzie to możliwe spoiny ramy są idealnie gładkie. Większość spawów na ramie została wypolerowana ręcznie, dzięki czemu rama wygląda jak z jednego odlewu aluminium. Brak spawów wygląda bardzo atrakcyjnie, ale także zmniejsza ryzyko powstania korozji wokół spoin. Aluminiowe rury ramy są potrójnie cieniowane, a lakier posiada, aż 5 warstw. Główka rama jest zwężana i zintegrowana ze sterami. Wszystkie rowery KOGA produkowane są ręcznie w Heerenveen w Holandii. Tylko jedna osoba odpowiada za kompletny montaż roweru. Każdy złożony rower trafia na stanowisko testowe gdzieś wszystkie elementy podlegają dokładnej kontroli.
Napęd Shimano GRX 2x11Dwurzędowy napęd zaprojektowany od podstaw dla rowerów gravel przeznaczonych do jazdy po żwirze. Dzięki ergonomicznym parametrom jazdy po szutrze, zoptymalizowanym opcjom biegów, większej niezawodności oraz cichemu i stabilnemu układowi napędowemu wyróżnia się na tle konkurencyjnych części składowych. To nie jest przebudowany zestaw elementów dla rowerów szosowych. Osprzęt ten od początku został zaprojektowany tak, aby ułatwić rowerzystom poznawanie świata. Przerzutka wyposażona w system Shimano Sahdow RD+ z myślą o bardziej agresywnej jeździe, konstrukcja przerzutki ma bardzo niski profil. Redukuje ona również obijanie się łańcucha, sprawia, że łańcuch lepiej utrzymuje się na swoim miejscu, i minimalizuje ryzyko zahaczania o przeszkody.
naped-shimano-grx-gravel-koga-colmaro
koga-colmaro-extreme shimano
Hydrauliczne hamulce tarczowe i sztywne osie przelotowe. System hamulcowy to hydrauliczny Shimano MT201. Hamulec tarczowy o dużej, precyzyjnie odmierzonej sile hamowania w mocnej konstrukcji. Przeciwstawne tłoki zapobiegają wibracjom. Naturalny olej mineralny jako płyn hydrauliczny, przyjazny dla środowiska i nie jest toksyczny ani żrący, w rowerowych hydraulicznych układach hamulcowych optymalne medium działa. 3-palcowa dźwignia hamulcowa stanowi punkt odniesienia w branży pod względem przystępnej wydajności. Tarcze hamulcowe o średnicy 160mm i 180mm. Zarówno przedni jak i tylna oś to osie przelotowe zapewniające większość sztywność i stabilność. Oś przelotowa odznacza się większą o 15% sztywnością skrętną i większą o 25% sztywnością poprzeczną niż standardowa oś rowerowa.
Opony WTB Venture w rozmiarze 27,5" 47-622 (650b x 47C). Najnowszy model opony zaprojektowany do jazdy przełajowej, posiada niską wagę jedyne 555 gram i doskonałe walory trakcyjne dzięki zastosowaniu bieżnika typu semi-slick. Zredukowany w górnej części stycznej opony bieżnik pozwala na osiągalnie większych prędkości, a wyraźnie zaznaczony bieżnik po bokach pozwala na stabilną jazdę w zakrętach. Mieszanka gumy Dual DNA Rubber Compound zapewnia maksymalną żywotność opony przy jednoczesnym wysokim współczynniku przyczepności. Opona wyposażona jest w lekką aramidową linkę tj. skręcane włókna kevlaru dla zapewnienia niskiej wagi i jak najlepszego dopasowania opony do obręczy.  W oponach zastosowano jedne z ekstremalnie lekkie dętki z zaworem Presta Schwalbe ExtraLight o wadze 65 gram! Możliwość montażu opon 28" z max szerokością opony 45mm. 
koga-colmaro-allroad-opony-wtb-exposure
koga-colmaro DT SWISS G-1800 SPLINE
DT SWISS G-1800 SPLINE® koła systemowe zaprojektowane specjalnie na szuter i żwir do rowerów gravelowych. Solidna aluminiowa obręcz jest lekka, sztywna i zachwyca wyjątkową wytrzymałością podczas pierwszych przygód na szutrowych drogach świata. Wewnętrzna szerokość obręczy wynosząca 24 mm dodatkowo zapewnia dużą objętość opony, co przenosi komfort na wymagających drogach szutrowych na nowy poziom. Zoptymalizowana do użytku z mocnymi hamulcami tarczowymi, obręcz obraca się wokół sprawdzonej piasty przedniej DT 370, która gwarantuje płynną jazdę w dowolnym miejscu dzięki wytrzymałym łożyskom. Aerodynamiczne szprychy DT Swiss aero comp® z prostymi łopatkami zapewniają całemu systemowi kół idealną równowagę między komfortem a sztywnością. Maksymalna bezpieczna waga użytkowa to 130kg (rowerzysta, rower, sprzęt i bagaż). DT Swiss G 1800 SPLINE® 25 oferuje również doskonałą kompatybilność z tubeless. Waga 27,5 "(650B) to ok. 835 g

Rowery KOGA produkowane są w Holandii od 1974r. Już od 45 lat rowery KOGA w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery KOGA to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. KOGA dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. KOGA stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.



PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

DOŻYWOTNIA na ramę
10 lat dostępność części
10 lat na lakier
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER GOTOWY DO JAZDY

Rowery wysyłamy w całości złożone.


BEZPIECZNA PACZKA
 
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.


30 DNI NA ZWROT
 
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.


Specyfikacja Gravel KOGA Colmaro Extreme

Chwyty: Koga Endurance Tape - silicon
Geometria : COLMARO EXTREME
Hamulec przedni: Hydrauliczny tarczowy Shimano GRX RX600 / RT-70 160mm
Hamulec tylny: Hydrauliczny tarczowy Shimano GRX RX600 / RT-70 160mm
Ilość przerzutek: 2 x 11
Kaseta / Zębatka: Shimano CS-R7000 11 speed - 11-34T
Kierownica: Koga Adventure Race
Koło przednie: DT Swiss G1800 Spline Offroad
Koło tylne: DT Swiss G1800 Spline Offroad
Korba: Shimano GRX RX600 46-30T
Łańcuch: KMC X11EL
Materiał ramy: Aluminium
Opony:
Pedały: BRAK W ZESTAWIE
Pozycja: Sportowa
Przerzutki: Shimano GRX 2x11
Rama: Aluminiowa (ALU 6061) - bez spawów
Rozmiar kół: 27,5"
Rozmiar opony: 27.5 x 1.75 (47-584) 650b x 47mm
Siodełko: KOGA Sport
Sztyca podsiodełkowa: KOGA D-form 27.2mm
Typ hamulców: Tarczowe
Typ przerzutki: Zewnętrzna (tradycyjna)
Waga: 10,8 kg
Widelec: KOGA Carbon 12x100mm
Wspornik kierownicy: Aluminiowy KOGA Carnero Oversized Ahead

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Gravel KOGA Colmaro Extreme opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0