Black Week do 4.12.2022. -10% na wszystko z kodem BLACK. Kod rabatowy nie łączy się z produktami w promocji.
Kontakt
0

Piasta Shimano Nexus 3 SG-3C41 - hamulec w pedałach

Shimano

Piasta Shimano Nexus 3 SG-3C41 - trzybiegowa piasta wyposażona w zintegrowane wewnątrz precyzyjne przekładnie niemal niewrażliwe na warunki zewnętrzne i praktycznie bezobsługowe.

DO WYBORU 3 DŁUGOŚCI OSI PIASTY Shimano Nexus 3 SG-3C41 :

  1. 168 mm (szerokość montażowa 120 mm)
  2. 178 mm (szerokość montażowa 120 mm)
  3. 175 mm (szerokość montażowa 127,5 mm)
  • Najwyższa kultura pracy i prostota obsługi jest przyjazna użytkownikowi
  • Idealne do rowerów miejskich i turystycznych
  • Zmiana przełożenia może być dokonywana zarówno podczas jazdy jak i na postoju
  • Odporny zestaw planetarnych i przyspieszających przekładni zapewnia długie bezproblemowe działanie
  • Stalowy korpus
  • Współczynnik przełożeń 186 procent
  • Wyposażona w hamulec typu Torpedo (uruchamiany obrotem pedałów do tyłu)
  • Zębatkę, manetkę oraz komponenty sterujące należy zamówić osobno
  • na 36 szprych
  • waga: 1,1 kg
  • 2 lata gwarancji

Piasta Shimano Nexus 3 z systemem montażowym na hamulec rolkowy do kupienia TUTAJ

ZAKRES PRZEŁOŻEŃ 186%:

1 : 0.733
2 : 1.00
3 : 1.36

Piasta Shimano Nexus 3 SG-3C41 sprzedawana jest bez osprzętu - do kupienia osobno w sklepie:

Zębatka Shimano do piasty Shimano Nexus

Manetka GripShift i Clickbox do piasty Shimano Nexus 3

Osprzęt do piasty Shimano Nexus 3

Dodatkowy popychacz Shimano Nexus 3 w różnych długościach

Piasta Shimano Nexus 3 SG-3C41 - hamulec w pedałach opinie

~culpams
Czwartek, 09-06-2016 12:52
ekko chodzi, niezawodnie przelacza, bardzo silny hamulec. fajna regulacja clickboxa. jedynie nie kazdemu odpowiada taki zakres przelozen (u mnie nie da sie rozpedzic powyzej 40 km/h zeby z46 z20, kola 26"; bieg 1= 15 km/h, bieg 2= 25 km/h, bieg 3= 40 km/h), sporo osob woli biegi w liczbie 5, 7, 8, 9 co przyznaje daje wiekszy zakeres przelozen

~olo
Środa, 20-08-2014 22:25
Piastę używałem podczas ponad rocznej podróży przez Azję na tandemie z kołami 20". Wkład wytrzymywał około 5-10tys. km, korpus miał dość po 16tys. km, co oznacza że w warunkach miejskich jest praktycznie niezniszczalna. Zakres przełożeń idealny do codziennej komunikacji, jednak w górach może brakować lżejszych przełożeń, na płaskim z kolei cięższych do szybszej jazdy. Z hamulcem w pedałach należy uważać przy długich zjazdach, potrafi rozgrzać się na tyle, by spalić smar znajdujący się w środku piasty, ale to efekt raczej nie do osiągnięcia w mieście. Łatwa regulacja i rozbieranie piasty.

Do rowerów miejskich jak najbardziej polecam, do turystyki tylko dla wytrwałych.