Kontakt
0

Dętka Gaadi 26 x 1,95 (4/54-559) bez zdejmowania koła

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny

Dętka Gaadi 26 x 1,95 (4/54-559) bez zdejmowania koła

Specjalna dętka Gaadi z możliwością założenia bez potrzeby zdejmowania koła w rozmiarze 26 × 1.75 (47/54-559). Firma Gaadi opracowała dętkę posiadającą początek i koniec, dzięki czemu w łatwy i prosty sposób można wymienić dętkę bez potrzebny ściągania tylnego koła. Szczególnie polecamy właścicielom rowerów z biegami w piaście i pełnymi osłonami łańcucha, przy których podczas wymiany dętki jest trochę więcej pracy. 

Dętki Gaadi zostały wykonane z wysokiej jakości gumy oraz posiadają dwa końce.

Podobnie jak większość konwencjonalnych dętek, jest wykonana z butylu, dzięki czemu jej waga po opróżnieniu jest taka sama jak standardowej dętki. Zawór został umieszczony w jednej trzeciej długości tuby, aby ułatwić włożenie go do koła.

Dzięki temu, że dętka posiada początek i koniec można szybko ułożyć ją w kole bez niepotrzebnego zdejmowania go.  Nie ma znaczenia czy trenujesz, odpoczywasz, czy jedziesz do pracy - jeśli złapiesz gumę możesz szybko i łatwo zmienić dętkę rowerową. Bez narzędzi, bez skaleczeń i bez brudu
  • Wentyl do wyboru: DV-rowerowy 40mm, AV-samochdowy 40mm, SV-presta "wyścigowy" 48mm
  • Dętka przeznaczona do kół o rozmiarze 26" od 47-559 do 54-559
  • Materiał: Butyl
Szybka instalacja:
  • Zdejmij oponę z jednej strony za pomocą łyżki do opon
  • Wyjmij pękniętą dętkę
  • Umieść dętkę Gaadi w oponie
  • Włóż zawór do otworu i zabezpiecz nakrętką
  • Ułóż dętkę w oponie, obracając kołem
  • Załóż oponę na obręcz i napompuj koło

Rodzaje popularnych wentyli rowerowych:

Wyróżniamy trzy główne typu wentyli rowerowych.
  • Wentyl Dunlop, nazywamy również rowerowym, oznaczony literami DV lub HV
  • Wentyl Presta, Sclaverand, nazywany sportowym lub francuskim, oznaczony literami SV lub FV  
  • Wentyl Schradera, czyli tak zwany auto-wentyl, oznaczony literami AV
Wentyl Rowerowy, Dunlop - DV
 
To klasyczny zawór rowerowy, który nadal jest najbardziej popularnym zaworem na całym świecie, rozpoznawanym przez większość rowerzystów. Dzięki wyjmowanemu rdzeniowi, można bardzo szybko spuścić powietrze. W przypadku tradycyjnych zaworów tego typu jest niemożliwe jest sprawdzenie ciśnienia napompowanego powietrza. Jego zdecydowana zaletą jest wytrzymałość, która wynika z prostoty jego budowy.
Wentyl Samochodowy, Auto-wentyl, Schrader - AV
 
Wentyl powszechnie stosowany w samochodach. W środku zawór posiada iglicę, którą, jeżeli chcemy upuścić powietrze, należy docisnąć aby otworzyć zawór zamykany za pomocą sprężynki i uszczelek. Szerokość wentyla jest taka sama jak w przypadku wentyla rowerowego. Jego zaletą jest możliwość napompowania zarówno pompkami rowerowymi jak i samochodowymi, dzięki czemu koło można napompować również na stacjach benzynowych.
Wentyl sportowy, Sclaverand, Francuski, Presta - SV

Najczęściej stosowana w rowerach szosowych ze względu na swoja małą średnicę, pasującą do wąskiego koła. Ze względu na swoją użyteczność coraz częściej można go spotkać w szerokiej gamie rowerów miejskich i trekkingowych. Charakterystyczna budowa pozwala na kontrolowanie spuszczanego i wpuszczanego powietrza, poprzez zastosowanemu w środku gwintu z tłoczkiem. Ważnym jest aby nie odkręcać wentyla do końca, końcówkę należy przekręcić maksymalne o 2 obroty i napompować koło lub docisnąć końcówkę w celu upuszczenia powietrza. Wentyl Presta posiada kilka zalet do których zalicza się jego wytrzymałość i mała średnica.

Dętka Gaadi 26 x 1,95 (4/54-559) bez zdejmowania koła opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?
Porównaj produkty 0