Kategorie produktów

Nowości

Promocje

Producenci

Sklep

Zakupy

Zamówienia

Klient

‹ Poprzedni produkt Następny produkt ›

Lampka Busch & Muller Lumotec IQ Cyo T Senso Plus 60 LUX

Producent: Busch & Muller

Lampka Busch & Muller Lumotec IQ Cyo T Senso Plus 60 LUX

Nasza cena: 279,90 PLN


Dostępność:

WYSYŁKA DZIŚ


Kod produktu: 707800 EAN: 4006021007581
Liczba sztuk produktu:

WYSYŁKA OD 9,90 PLNSPRAWDŹ KOSZTY WYSYŁKI
30 dni na zwrot!

Lampka rowerowa Busch & Miller Lumotec IQ Cyo T Senso Plus 60 LUX to najnowocześniejszy model z wysokowydajnymi diodami LED niemieckiej firmy Busch&Muller. Nowością jest całodobowe światło postojowe (4 diody LED).

  • bardzo lekka, waga tylko 100 g
  • czujnik zmierzchu, bezobsługowa przełączniki ON/AUTO/OFF
  • Oświetlenie z systemem IQ o wielkiej mocy aż 60 lux-ów, to aż 300 % więcej niż wymaga unijne prawo
  • system chłodzenia diody zapewnia jej długowieczność
  • uniwersalny uchwyt ze stali szlachetnej pozwoli zamontować lampkę w większości typów rowerów
  • przeznaczona do podłączenia do rowerów z dynamem w piaście
  • System Light SafeStop, podtrzymanie światła podczas postoju (lampka świeci przez 4 min od czasu postoju)
  • ostry bardzo duży punkt światła równa się bardzo dobre oświetlenie drogi
  • posiada 3 tryby pracy dzienna/automatyczna/nocna
  • wyjście do podłączenia tylnej lampki 
  • 2 lata gwarancji

TECHNOLOGIA IQ-TEC:

Specjalny odblask z optymalnym systemem chłodzącym wykorzystuje odbite światło wysokowydajnych diod LED. W centrum odblasku nie ma już diody LED. W ten sposób uzyskujemy jednorodny obszar oświetlenia oraz dwukrotnie szersze pole widzenia niż dotychczas.

 


Specyfikacja Lampka Busch & Muller Lumotec IQ Cyo T Senso Plus 60 LUX

Mocowanie:Na widelec
Moc / natężenie:41-60 LUXÓW

Opinie o produkcie Lampka Busch & Muller Lumotec IQ Cyo T Senso Plus 60 LUX (3)

Ocena:
  5

Bardzo dobrze wykonana lampka, która z nadmiarem się nadaje do miasta. Co prawda do ideału, którym dla mnie jest Philips SafeRide 80 mu daleko (pod względem szerokości wiązki światła), ale Philips jest dwukrotnie droższy i na baterie. Choć zdjęcia producenta (B&M) -- delikatnie mówiąc -- są przerysowane i nie świeci aż tak idealnie.

Lampka ma światło postojowe (dwie małe diody LED), dzienne (główna dioda świeci z zmniejszoną mocą + 4 mniejsze), nocne (główna z pełną mocą + 2 mniejsze).

Są 2 tryby (poza całkowitym wyłączeniem): automatyczny, kiedy czujnik światła samodzielnie wybiera pomiędzy nocnym, a dziennym. Drugi: zawsze tryb dzienny włączony. Wbrew pozorom wystarczająco mocny do jazdy w nocy, polecam go przy wolnej jeździe, po dziurach, bo dodatkowe małe diody doświetlają lepiej najbliższe otoczenie.

W sumie fajny patent z tymi dodatkowymi diodami, bo one tak naprawdę pełnią rolę bycia widocznym, zaś główna dioda służy do oświetlenia drogi. Dzięki temu nie muszę wysoko zadzierać lampki ryzykując oślepiania innych. W połączeniu z wyraźnym odcięciem światła od góry pozwala to na łatwe ustawienie lampki.

Światło postojowe jest wyraźne i świeci zdecydowanie dłużej niż 4 minuty zadeklarowane przez producenta.

Do ideału brakuje lepsze doświetlenie najbliższej strefy, ale to mają pozostałe modele z serii Cyo T.

Dodano Sobota, 26-11-2016 18:58 przez mrutecki

Ocena:
  5

Cóż dodać ? Właściwie prawie wszystko na temat tej świetnej lampy napisał przedmówca. Także opracowanie sklepu jest prawie wyczerpujące. Od siebie dodam, że bardzo przypadła mi do gustu opcja światło dzienne – światło nocne (wzorem oświetlenia samochodowego). Wystarczy mieć ustawienie lampy w trybie AUTO. Resztę realizuje sensor światła. Wprawdzie niewielu bikerów, zwłaszcza młodszych jeździ w dzień na światłach uważając, że to obciach. W EU światła dzienne to już norma. W moim rowerku ta lampa pracuje w tandemie z równie świetnym tylnym oświetleniem Busch & Muller Toplight Line Brake Plus. Całość napędza dynamo sportowe SHIMANO w wersji pod hamulec tarczowy, nabyte już wcześniej u innego dystrybutora ( ale i w RoweryStylowe widzę, że jest w ofercie). Reasumując od tygodnia jestem w ogromnym pozytywnym szoku. A... dodam, że plastikowej osłony na uchwyt lampy nie musiałem już dokupywać, tak jak jest w opisie. W tym modelu jest w komplecie. Na koniec (może nie na temat ale... ) idąc za ciosem poszedłem dalej dokupując hamulec tarczowy AVID BB7 i adapter do tarczy współpracujący z w/w piastą-dynamem. Szczęki AVIDa zastąpiłem szczękami firmy SwissStop i jestem happy. Wydatek może nie najmniejszy, ale do zrealizowania etapami i co najważniejsze w znacznym stopniu zwiększający bezpieczeństwo nasze i innych użytkowników dróg.

Dodano Piątek, 31-08-2012 19:51 przez ~tadek voyager_max58

Ocena:
  5

Lampka już na wolnych obrotach dynama klasycznego ładnie śmiga. Co prawda nie kupowałem w tym sklepie ale chcę ją polecić. Te wszystkie funkcje są genialne. Dodam, że na razie w rowerze mam zwykłe chińskie tanie dynamo, ale i tak lampka świeci bardzo jasno. Na prawdę genialne funkcje tych mini LEDów, święcą bardzo bardzo jasno. Coś fantastycznego, bardzo dobre wykonanie i obrotowy przełącznik. ALE TO JEST NIC!!! To co mnie najbardziej zszokowało to to, że lampka jest lekka ok. 100g i malutka, mieści się w zamkniętej dłoni mężczyzny. Super technologia, widać porządne Niemieckie wykonanie, i główna LED która się nigdy nie przepali, jest bardzo wydajna-wydajniejsza niż żarówki które się przepalają i kosztują 20zł (Halogenowa BM 6V/2,4W) Polecam natomiast do tej lampki dokupić tylną np. Axa Basta Go Steady również z podtrzymaniem!

Ciekawostka: Główna dioda LED umieszczona jest na górze, pod kątem odbłyśnika tak by całe światło zostało skupione na odbłyśniku-super patent, ciekawe ile nad tym siedzieli w laboratorium? Nie cieszy mnie tylko jeden fakt, że Niemcy potrafią, Polak potrafi-ale temu drugiemu jak zwykle wszystko się nie opłaca!

Dodano Poniedziałek, 31-01-2011 17:56 przez ~Jacek


Podziel się opinią i wygraj nagrody!

Dodaj opinię

Ostatni zakup 7 minut temu.