Kontakt
0

Rower elektryczny Batavus Milano Bosch NuVinci 330

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny

Podobne produkty

Torba rowerowa New Looxs Barolo
koniakowy

999,00 zł
Torba rowerowa New Looxs Barolo

Torba rowerowa New Looxs Barolo

(koniakowy)
999,00 zł
Torba rowerowa New Looxs Barolo (koniakowy)

U-lock ABUS Granit X-Plus 540
300 mm EaZy KF

390,90 zł
U-lock ABUS Granit X-Plus 540

U-lock ABUS Granit X-Plus 540

(300 mm EaZy KF)
390,90 zł
U-lock ABUS Granit X-Plus 540 (300 mm EaZy KF)

Rower elektryczny Batavus Milano Bosch NuVinci 330

Rower elektryczny Batavus Milano Bosch NuVinci 330 został zaprojektowany przy użyciu napędu i baterii BOSCH oraz najnowocześniejszej piasty biegowej NuVinci Harmony, silnik elektryczny znajduje się w środkowej części roweru pod korbą. Firma BOSCH opracowała nowatorski system napędu, który wspomaga pracę układu korbowego. Zlokalizowanie silnika w środku ciężkości roweru pozwala na efektywne i bezpośrednie przełożenie siły na napęd. Solidna obudowa silnika, która chroni cały zespół przed uszkodzeniami mechanicznymi jest wkomponowana w ramę roweru stanowiąc z nią mechaniczną całość. Wygodna wyprostowana pozycja za kierownicą, najwyższej jakości osprzęt i wspomaganie sprawi, że nie będziecie chcieli schodzić z roweru ! Rozwiązania i doświadczenia Firmy BOSCH, jej niezliczone patenty w zakresie elektroniki i sensoryki w branży samochodowej mają tutaj zastosowanie poprzez 3-punktowy pomiar parametrów systemu, prędkość jazdy, moment obrotowy, prędkość obrotowa, które przesyłają dane 1000 razy na sekundę w celu zapewnienia maksymalnej precyzji działania. Zastosowane rozwiązanie BOSCH pozwala na wspomaganie w bezpośredni sposób energii pedałowania, a odpowiednio rozłożony środek ciężkości ułatwia manewrowanie rowerem. Zaawansowana technologia zarządzania energią baterii (akumulatora) została wykorzystana tutaj w optymalny sposób. W konsekwencji otrzymujemy bardzo dużą trwałość systemu. Bosch Drive Unit w porównaniu ze swoim poprzednikiem z roku 2014 jest lżejszy, posiada krótszą odległość pedałów i jest bardziej ergonomiczny.

Panel sterowania systemu BOSCH posiada wyświetlacz ciekłokrystaliczny, który jest umieszczony na kierownicy i może być dla bezpieczeństwa zdejmowany. Wyświetlacz pozwala na wielofunkcyjne sterowanie jednostką napędową oraz wskazuje zarówno typowe parametry jazdy, takie jak prędkość, dystans itp. jak i zaawansowane parametry baterii takie jak pozostała procentowa pojemność baterii oraz odległość możliwa do przejechania w danym momencie.

Rower elektryczny Batavus Milano Bosch NuVinci 330 został wyposażony w najnowszy i najwyższy model bezstopniowej piasty biegowej NuVinci 330, która oferuje płynną zmianę biegów i sprawdzoną niezawodność działania.

  • Ładowarka w zestawie - wymiary 190 mm x 86 mm x 54 mm / waga ok 800 gram / czas pełnego ładowania 3,5 h / 207-264V /  47-63Hz
rower-elektryczny-batavus-milano-bosch-nuvinci-330-silnik-bosch



Silnik elektryczny Bosch Active Plus 48Nm zaawansowany silnik elektryczny o mocy 250 W i dużym momencie obrotowym 48 Nm, całkowicie zintegrowany z mechanizmem korbowym. System napędowy sterowany 3 czujnikami: kadencji, momentu obrotowego i prędkości. Silnik został zaprojektowany z wewnętrzną przekładnią i zębatką do napędu, która obraca się o 250% szybciej niż ruch korby. Wewnętrzna zębatka, na którą nałożony jest łańcuch została zabezpieczenia przed jego spadnięciem. 4 opcje wspomagania ECO, CRUISER, SPORT i TURBO

 

bateria-bosch-rower-elektryczny-batavus-wayz-e-go-bosch-active-plus


Bateria Bosch Active Plus 400Wh. Bosch Performance Line - bateria litowo-jonowa o pojemności 11Ah zamontowana na tylnym bagażniku. W pełni zabezpieczone zamkiem AXA otwieranym kluczem z blokady tylnego koła AXA Defender. Zasięg 90-140 km - 140 km to maksymalny zasięg roweru w trybie ECO podczas jazdy w terenie lekko pagórkowatym, przy jeździe ze średnią prędkością ok 25 km/h, z lekkim przeciwnym wiatrem, w temperaturze 10-20°C, używając odpowiednich biegów do aktualnej prędkości - dane dla osoby o wadze 70-80 kg. Minimalny zasięg roweru 60 km osiągniemy korzystając z opcji TURBO, podczas jazdy w terenie górzystym z dużą różnicą nachylenia terenu przy średniej prędkości 25 km/h, z mocnym wiatrem przeciwnym, w temperaturze poniżej 10°C,  - dane dla osoby o wadze powyżej 85 kg. Zintegrowany wskaźnik poziomu naładowania baterii, czas pełnego ładowania 3,5 h.

rower-elektryczny-batavus-milano-bosch-nuvinci-330-wyswietlacz-bosch


Wyświetlacz i sterownik Bosch Active Plus. Display Bosch Intuvia Active - nowoczesny, czytelny wyświetlacz LCD to jedyny sterownik roweru elektrycznego na rynku dodatkowymi przyciskami kontroli wspomagania. Zamontowany centralnie na kierownicy z możliwością łatwego ściągnięcia. W pełni sterowany za pomocą kontrolera umieszczonego z prawej strony kierownicy. Posiada wbudowaną pamięć i baterię, dzięki której po zdjęciu go z roweru mamy pełny dostęp do wszystkich danych.

hamulce-hydrauliczne-magura-hs11-batavus-bryte-2018





O Twoje bezpieczeństwo zadba niezawodny system hamulców hydraulicznych u-brake Magura HS33 (made in Germany) o zwiększonej mocy hamowania. Ten sam system hamulców Magura jest montowany w najdroższych rowerach elektrycznych wszystkich marek Premium (Batavus, Gazelle, Koga, Giant). 

 

rower-elektryczny-batavus-milano-bosch-nuvinci-330-piasta
Piasta NuVinci® Nfinity 330 = NIEZLICZONA ILOŚĆ BIEGÓW ! NuVinci® Nfinity 330 to rewolucyjna piasta biegowa amerykańskiej firmy Fallbrook Technologies Inc - triumf technologii XXI wieku. Holenderska firma BATAVUS jako pierwsza w Europie zastosowała dana piastę w rowerze montowanym seryjnie. NuVinci CVP oferuje szeroką gamę zalet w stosunku do konwencjonalnych skrzyń biegów. Korzyści te obejmują: rozpiętość na poziomie 330%, większa wydajność systemu układu napędowego oraz większe przyśpieszenie i optymalna wydajność. Przekładnia NuVinci łączy zalety bezstopniowej przekładni toroidalnej z najlepszymi cechami przekładni planetarnej. Przenoszenie momentu zapewnia w niej toczenie, jednak w przeciwieństwie do większości przekładni toroidalnych rozkłada się on na wiele kul, znajdujących się w stałym położeniu względem siebie. Obniża to nacisk w punktach styku kul z bieżniami oraz znacząca poprawia wytrzymałość możliwości kontroli i wielkość przenoszonego momentu. Dzięki temu cała piasta ma bardzo zwartą konstrukcję.

podkowa-axa-batavus-bryte-2018

Blokada tylnego koła AXA Defender. Legendarne już stacjonarne zabezpieczenie holenderskiego producenta to najbezpieczeniejsze zapięcie w swojej klasie. Zostało sklasifikowane na 15 poziomie bezpieczeństwa w 15 poziomowej skali. Z uwagi na bardzo gruby hartowany pałąk oraz specyficzną budowę jego przecięcie w miejscu publicznym graniczy z cudem. W zestawie znajdują się dwa klucze z możliwością dorobienia jedynie poprzez stronę producenta podając kod zabezpieczający, co zmniejsza do minimum ryzyko dorobienia klucza przez osoby trzecie. AXA Defender posiada specjalny otwór AXA Plug-in pozwalający na zintegrowanie dodatkowego zabzpieczenia z postaci łańcucha lub linki (sprawdź dostępne linki i łańcuchy)

amortyzator-pod-siodelkiem-batavus-bryte-2018

Amortyzowana sztyca podsiodełkowa Post Modern z płynną regulacją twardości amortyzatora. Amortyzator Post Modern składana się z systemu sprężyn i elastomera dla zmaksymalizowania komfortu podczas jazdy po nierównym terenie. Skok amortyzatora to 35mm, a możliwość regulacji waha się w granicach 10-15mm w zależności od ustawionego stopnia twardości.



 

Rowery Batavus produkowane w holandii Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie                                    wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone.
Sprawdź jak pakujemy rowery.

BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.

30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Rower elektryczny Batavus Milano Bosch NuVinci 330

Amortyzator: Humpert X-tas-Y
Bagażnik tylny: Bosch PC aluminiowy z osłoną tylnego błotnika (made in Germany)
Bateria:
Blokada koła: AXA Defender (made in Holland)
Błotniki: SKS Bluemels (made in Germany)
Chwyty: Skórzane San Marco (made in Italy)
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Dzwonek:
Gumy na bagażniku: Tak, Widek (made in Holland)
Hamulec przedni: Magura HS11 - hydrauliczne (made in Germany)
Hamulec tylny: Magura HS11 - hydrauliczne (made in Germany)
Kierownica: Humpert City - aluminiowa jaskółka (Germany)
Lampka przednia:
Lampka tylna: Spanninga Plateo Xb LED
Łańcuch: KMC
Nóżka: Pletscher Zoom (made in Swiss)
Obręcze:
Opony: Schwalbe Energizer Plus
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj przerzutek:
Rodzaj silnika elektrycznego: Bosch Active Line Plus 50Nm
Rozmiar kół:
Siodełko: Selle Royal Giara żel + elastomery (made in Italy)
Sterownik: Display Bosch Intuvia Active
Szprychy: SAPIM 2.0 stal nierdzewna (made in Belgium)
Sztyca podsiodełkowa: Amortyzowana Post Modern
Umiejscowienie silnika: Centralnie (w korbie)
Waga: 25 kg (+ bateria 2,6 kg)
Wspornik kierownicy: Batavus Ergo Matic IV by Humpert
Zasięg: do 160 km

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower elektryczny Batavus Milano Bosch NuVinci 330 opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0