Kontakt
0

Gazelle Orange C8

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny
Ocena klientów:  

Gazelle Orange C8

Gazelle Orange C8 to komfortowy rower rekreacyjny o uniwersalnym zastosowaniu, zarówno do codziennej jazdy w mieście jak i na dłuższe wypady poza miasto z sakwami, fotelikiem dla dziecka czy przyczepką rowerową. Dzięki regulowanej w każdej płaszczyźnie kierownicy możemy ustawić pozycję od pochylonej w czasie jazdy w terenie pagórkowatym do pozycji mocno wyprostowanej w pełni komfortowej. Dodatkowo wyposażony w przedni amortyzator powietrzny w główce ramy, dzięki czemu rower stał się zdecydowanie lżejszy także wizualnie. Rower posiada swoje standardowe wyposażenie tj.: hamulce rolkowe z dyskami chłodzącymi, najwyższej klasy system regulacji kierownicy - Gazelle Swith. System który pozwala w szybki sposób dostosować naszą pozycję na rowerze do charakteru naszej aktualnej jazdy. Gazelle Orange produkowana jest również w wersji Orange C7+  sprawdź jak się prezentuje Gazelle Orange C7+ TUTAJ.

gazelle-orange-c8-oslona-lancucha-i-kola


Osłona koła i pełna osłona łańcucha Gazelle. W pełni zabudowany system napędowy cechuje się maksymalnie wydłużoną żywotnością wszystkich elementów tj. łańcuch, korba i zębatka. Wszystkie te cechy minimalizują koszty serwisowania roweru. Każdą z 3 części osłony Gazelle można kupić osobno tutaj
 

gazelle-orange-c8-amortyzator-przedni-headshock

 

Przedni amortyzator Gazelle HeadShock. Elegancki amortyzator w pełni zintegrowany z widelcem i ściśle przylegający do główki ramy. Skok amortyzatora to ok 25mm co w warunkach miejskich i leśnych jest w zupełności wystarczającą wartością dla zapewnienia komfortu jazdy po dziurawych drogach. Ogromną zaletą amortyzatorów typu HeadShock jest zdecydowanie niższa waga oraz bardziej prestiżowy design w porównaniu ze standardowymi teleskopowymi amortyzatorami. 

gazelle-orange-c8-amortyzowana-sztyca


Amortyzowana sztyca podsiodełkowa Post Modern. Sztyca posiada płynną regulację twardości amortyzatora dzięki, której idealnie dostosujemy czułość amortyzatora do naszej wagi oraz upodobań. Amortyzator Post Modern składa się z systemu sprężyn i elastomera dla maksymalnego komfortu podczas jazdy po nierównym terenie. Skok amortyzatora to 35mm, a możliwość regulacji waha się  granicach 10-15mm w zależności ud ustawionego stopnia twardości.

gazelle-orange-c8-regulowany-wspornik-kierownicy

 

Wspornik kierownicy Gazelle Switch z najlepszym na rynku systemem płynnej regulacji kąta kierownicy oraz wspornika bez potrzeby używania narzędzi. Pozycję za kierownicą możesz zmienić kiedy tylko najdzie Cię na to ochota lub zmuszą do tego warunki pogodowe. Wystarczy nacisnąć przycisk i zwolnić blokadę, całość nie zajmie więcej niż 3 sekundy. Dzięki temu prestiżowemu wspornikowi możemy dostosować położenie kierownicy do własnych upodobań. 
 

gazelle-orange-c8-piasta-nexus-8

Piasta planetarna Shimano Nexus 8 to jedna z najbardziej zaawansowanych piast biegowych na światowym rynku. Starannie zaprojektowana, działa we własnym środowisku, a dostępu do środka broni solidna konstrukcja i pełen zestaw uszczelek. Zapewnia to maksymalną żywotność wewnętrznego mechanizmy zębatek planetarnych. Precyzyjne działanie w każdych warunkach pogodowych. 
8 przełożeń - procentowo odpowiadają przerzutką zewnętrznym o 21-23 przełożeniach. Istotną funkcją jest możliwość zmiany biegów w każdym czasie jazdy i podczas postoju.

dynamo-w-piascie-i-hamulec-rolkowy-gazelle-chamonix-c8



Hamulce rolkowe Shimano Nexus i dynamo w piaście. O Twoje bezpieczeństwo zadba niezawodny w każdych warunkach atmosferycznych system hamulców rolkowych najnowszej generacji 2018 Shimano Nexus BRC3000. Wbudowany modulator siły hamowania ma za zadanie zapobiec całkowitemu zablokowaniu koła podczas nagłego hamowania, a duże tarcze radiacyjne chłodzą aluminiowe tarcze hamulcowa w trakcie długiego hamowania podczas długich zjazdów w terenie pagórkowatym. W przedniej piaście umieszczono najnowszy model dynama Shimano Nexus DHC6000, które bezszelestnie i bez oporów toczenia zasila mocną przednią lampkę AXA BlueLine LED 30 LUX.

gazelle-orange-c8-axa-defender-zabezpieczenie

Blokada tylnego koła AXA Defender. Legendarne już stacjonarne zabezpieczenie holenderskiego producenta to najbezpieczniejsze zapięcie w swojej klasie. Zostało sklasyfikowane na 15 poziomie bezpieczeństwa w 15 poziomowej skali. Z uwagi na bardzo gruby hartowany pałąk oraz specyficzną budowę jego przecięcie w miejscu publicznym graniczy z cudem. W zestawie znajdują się dwa klucze z możliwością dorobienia jedynie poprzez stronę producenta podając kod zabezpieczający, co zmniejsza do minimum ryzyko dorobienia klucza przez osoby trzecie. AXA Defender posiada specjalny otwór AXA Plug-in pozwalający na zintegrowanie dodatkowego zabezpieczenia z postaci łańcucha lub linki (sprawdź dostępne linki i łańcuchy).
 

Rower Gazelle Orange C8 jak na prawdziwego mieszczucha przygotowany jest do jazdy w deszczu, chlapie i śniegu. Posiada pełne i długie błotniki zakonczone chlapaczami, pełną osłonę łańcucha, osłonę tylnego koła, przednie i tylne oświetlenie LED z kompletem odblasków oraz opony z paskami odblaskowymi i wkładką antyprzebiciową. Przednia lampka AXA BlueLine o mocy 30 LUX, napędzana jest dynamem w przedniej piaście Shimano DH. Tylna lampka LED została wyposażona w światłowód na całej długości dzięki czemu jest lepiej widoczna z większych odległości.

Rowery Batavus produkowane w holandii Rowery Gazelle produkowane są w całości w Holandii. Już przez 125 lat marka Gazelle produkuje rowery, które charakteryzują się wysoką jakością, trwałością, komfortem i innowacyjnością stosowanych rozwiązań.Za swoje produkty firma otrzymała wiele holenderskich i światowych nagród, jednak najbardziej cenne wyróżnienie to zadowolenie milionów klientów z luksusowych, zaawansowanych technologicznie rowerów. W dniu dzisiejszym Gazelle to nadal największy producent rowerów w Holandii. Rowery tej marki są produkowane w ilości ponad 350 000 sztuk rocznie ale bez szkody dla wysokiej jakości wykonania i dbałości o detale. Gazelle to Firma Królewska w Holandii. Ten tytuł to potwierdzenie wieloletniego zaangażowania setek osób w wielki sukces tej firmy.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

5 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na pozostałe części i osprzęt
 


ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone.
Sprawdź jak pakujemy rowery.

BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.

30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Gazelle Orange C8

Amortyzator: Gazelle HeadShok 30mm
Bagażnik tylny: Tak, aluminiowy Steco (made in Holland)
Blokada koła: AXA Defender (made in Holland)
Błotniki: Gazelle Allround by SKS (made in Germany)
Chwyty: Gazelle Aerowing II Vario Comfort
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Dynamo: Shimano DH-3N w przedniej piaście
Dzwonek: Tak
Gumy na bagażniku: Tak, Widek (made in Holland)
Hamulec przedni: Rolkowy Shimano Nexus BR-C3000
Hamulec tylny: Rolkowy Shimano Nexus BR-C3000
Kierownica:
Lampka przednia: AXA BlueLine Switch 30 LUX (made in France)
Lampka tylna: Spanninga Brasa XB (na baterie)
Łańcuch: KMC
Nóżka: Tak
Obręcze: Rodi Vision - aluminiowe, stożkowe
Opony: Schwalbe City Lite
Osłona łańcucha: Hesling (made in Holland)
Osłona tylnego koła: Hesling (made in Holland)
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 8
Rozmiar kół:
Siodełko: Selle Royal Herz (made in Italy)
Szprychy: SAPIM 2.0 stal nierdzewna (made in Belgium)
Sztyca podsiodełkowa: Amortyzowana Post Modern
Waga: ok. 19 kg
Wspornik kierownicy: Gazelle Switch - regulacja bez narzędzi

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Gazelle Orange C8 opinie

mrutecki
Sobota, 21-01-2017 13:52
Kupiłem jako następcę Gazelle Orange Lite (z 2013), bo zależało mi na hamulcach rolkowych innym bagażniku i dynamie w przedniej piaście. Dlatego też opinia będzie opierać się trochę na poprzednim rowerze, gdyż ten mam zaledwie od miesiąca i ciężko jeszcze wypowiedzieć się na temat trwałości.

C8, w odróżnieniu od innych wersji, ma nową ramę. Odnoszę wrażenie, że bardziej sztywną i przy okazji mocniejszy bagażnik. Nośność jego wynosi 25kg, ale widzę, że to wartość z sporym marginesem bezpieczeństwa.

Nie spodziewałem się takiej mocy po hamulcach rolkowych, co prawda są jeszcze lepsze, ale po mieście sprawdzają się bardzo dobrze. Rower użytkuję także w zimę, a ostatnio miałem okazję potestować jak działają modulatory siły hamowania na lodzie i śniegu i jestem z nich zadowolony (do tej pory byłem bardzo sceptyczny do takich wynalazków).

Rower jest dostarczany z przednią lampką Axa BlueLine 30. Ogólnie świeci dobrze i z zapasem jak na warunki miejskie, ale to najsłabszy element roweru: przeciętne odcięcie światła, światło postojowe ledwie widać. Ponieważ miałem taką lampkę wcześniej, to była pierwsza rzecz, którą wymieniłem (na Busch und Muller).

Tylna lampka (Spanninga Barsa) świeci bardzo dobrze. Minus: na akumulatorkach Eneloop Pro zdecydowanie zbyt wcześnie sygnalizuje niski poziom naładowania baterii.

Dobrze zaprojektowane błotniki oraz chlapacze: doskonale chronią rower i rowerzystę przed brudem.

C8 ma amortyzator powietrzny. Z jednej strony oznacza to kłopoty z serwisowaniem (mała popularność), ale w Lite także go miał i nie sprawiał problemów. W obecnym rowerze widzę zawory umożliwiające napompowanie, choć nadal całość wygląda na nierozbieralną.

Wcześniej miałem piastę 7 biegową, teraz 8. Jest wyraźnie cichsza, może ciut lżej chodzi, ale jeśli ktoś ma dylemat wyboru roweru tylko z względu na liczbę biegów -- nie warto. Przełożenie główne raczej zestrojone miękko -- lżej się jedzie.

Do ideału brakuje kilku rzeczy: lepsza lampka przednia, niższa cena oraz waga (porównując z Orange Lite).

Za pół roku-rok postaram się odświeżyć ocenę roweru.

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0