Kontakt
0

Gazelle Classic

Rodzaj:
Kolor:
 
 
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym
Ocena klientów:  

Rower miejski Gazelle Classic

Gazelle Classic R3 (dawniej Basic) legendarny już model mocnego i stylowego roweru holenderskiego do wygodnego przemieszczania się po mieście. Komfortowa, wyprostowana sylwetka osiągnięta dzięki odpowiedniemu profilowi ramy oraz kierownicy rodem z lat 60'. Niezniszczalna stalowa rama łączona techniką lutowania na zimno z 10 letnią gwarancją. Jako jeden z niewielu już holenderskich klasyków nadal wyposażony w materiałową osłonę łańcucha i koła. Mało kto wie, że Gazelle Classic posiada nadwymiarowe koła 28" o średnicy 635mm (standardowy rozmiar 28" to 622mm). Dzięki większej średnicy jazda rowerem jest zdecydowanie bardziej komfortowa i efektywna. W tylnej piaście znajduje się 3 biegowa piasta planetarna Shimano Nexus 3 z hamulcem w pedałach - w przedniej piaście hamulec rolkowy + dynamo w piaście Shimano Nexus. Gazelle Classic tradycyjnie wyposażona jest w pełne oświetlenie LED, gumy na tylnym bagażniku, blokadę tylnego koła chroniącą przed kradzieżą AXA Solid Plus z dodatkowym miejscem na zintegrowanie linki lub łańcucha. 


Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.


WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
 
Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 

oslona-kola-i-lancucha-gazelle-classic-2018
Pełna osłona łańcucha oraz duża osłona koła wykonane z ekstremalnie mocnego i w pełni wodoodpornego materiału tekstylnego. Chronią ubrania przed zabrudzeniem się lub wkręceniem w łańcuch i tylne koło. Dodatkowo osłona łańcucha maksymalnie wydłuża żywotność całego napędu minimalizując kontakt łańcucha i zębatek z wodą, błotem i solą. W górnej części osłony łańcucha znajduje się stylowa nakładka z polerowanego aluminium. Dzięki rozpinanej osłonie w jej tylnej części mamy szybki dostęp do tylnej piasty w celach konserwacji czy czyszczenia łańcucha.
Blokada AXA Solid Plus. Fabrycznie każdy rower Gazelle Classic został wyposażony w blokadę tylnego koła (frame lock) AXA Solid Plus. Podkowa posiada specjalny otwór umożliwiający wpięcie dodatkowej linki lub łańcucha AXA (sprawdź dostępne linki i łańcuchy TUTAJ). Taki zabieg pozwoli nam na kompletne zabezpieczenie roweru jednym kluczykiem, blokując tylne koło oraz przypinając rower do elementu stałego. Podkowa AXA Solid Plus jest jednym z najbezpieczniejszych tego typu blokad holenderskiego producenta i znajduje się na 11 poziomie bezpieczeństwa na 15 możliwych. 
blokada-kola-gazelle-classic-2018
dynamo-w-piascie-hamulec-rolkowy-gazelle-classic-2018
Hamulec rolkowy Shimano Nexus. O wasze bezpieczeństwo zadba najnowszej generacji hamulec rolkowe Shimano Nexus, które dzięki modulatorowi siły hamowania bardzo szybko wyhamują rower zapobiegając zablokowaniu się przedniego koła w przypadku mocnego awaryjnego hamowania. Największą zaletą hamulców rolkowych jest gwarancja skutecznego działania w każdych warunkach pogodowych, niezależnie od opadów deszczu, śniegu czy jazdy po piachu. Zainstalowana tarcza radiacyjna chłodzi aluminiowe tarcze hamulca przed zbytnim nagrzaniem w przypadku dłuższej jazdy na hamulcu w terenie pagórkowatym.
Pięknie wyprofilowane błotniki w kolorze ramy z eleganckim dodatkiem w postaci sygnowanego noska na przednim błotniku. Długość i szerokość błotników sprawia, że idealnie spełniają swoją rolę w trakcie mocnych opadów deszczu chroniąc nasze obuwie. Błotniki lakierowane są dokładnie tą samą techniką i lakierem co rama dzięki czemu lakier i kolor są ekstremalnie trwałe i odporne na wszystkie warunki atmosferyczne.
siodelko-gazelle-classic-2018

Rowery Batavus produkowane w holandii
Rowery Gazelle produkowane są w całości w Holandii. Już przez 125 lat marka Gazelle produkuje rowery, które charakteryzują się wysoką jakością, trwałością, komfortem i innowacyjnością stosowanych rozwiązań.Za swoje produkty firma otrzymała wiele holenderskich i światowych nagród, jednak najbardziej cenne wyróżnienie to zadowolenie milionów klientów z luksusowych, zaawansowanych technologicznie rowerów. W dniu dzisiejszym Gazelle to nadal największy producent rowerów w Holandii. Rowery tej marki są produkowane w ilości ponad 350 000 sztuk rocznie ale bez szkody dla wysokiej jakości wykonania i dbałości o detale. Gazelle to Firma Królewska w Holandii. Ten tytuł to potwierdzenie wieloletniego zaangażowania setek osób w wielki sukces tej firmy.



PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę
10 lat na przedni sztywny widelec
5 lat na widelec amortyzowany
5 lat na lekier i dostępność części
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER GOTOWY DO JAZDY

Rowery wysyłamy w całości złożone.


BEZPIECZNA PACZKA
 
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.


30 DNI NA ZWROT
 
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Rower miejski Gazelle Classic

Amortyzator przedni: Nie
Bagażnik przedni: Nie
Bagażnik tylny: Steco (made in Holland)
Blokada koła: AXA Solid PLUS (made in Holland)
Błotniki: Stalowe malowane
Chwyty: Widek ERGO 2
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Dynamo: Shimano DH-3N w przedniej piaście
Dzwonek: Tak
Gumy na bagażniku: Tak
Hamulec przedni: Rolkowy Shimano Nexus BR-C3000
Hamulec tylny: w pedałach Shimano (torpedo)
Ilość przerzutek: 3
Kaseta / Zębatka: 19T Sturmey Archer
Kierownica: Klasyczna holenderska kwadratowa HUMPERT 540mm
Korba: 44T
Lampka przednia: Spanninga Swingo LED
Lampka tylna: Spanninga Nr 9 LED
Łańcuch: KMC
Nóżka: Gazelle Kinetic
Napęd: Łańcuch
Obręcze: Rigida Classic aluminiowe
Opony: CST Classic Tradition
Osłona łańcucha: Materiałowa HESLING Classic (made in Holland)
Osłona tylnego koła: Hesling materiałowa
Pozycja: Wyprostowana
Rama: Stalowa - lutowana - 10 lat gwarancji
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 3
Rozmiar kół: 28"
Rozmiar opony: 28 x 1 1/2 (40-635)
Siodełko: Selle Royal Witch
Suport: Thun Germany (made in Germany)
Szprychy: DT Swiss - Stal nierdzewna (przód 2mm; tył 2,32 mm)
Typ hamulców: Rolkowe
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)
Waga: 21,5 kg (20,6 kg bez blokady koła)
Widelec: Sztywny, stalowy
Wspornik kierownicy: Humpert Cat 1 - regulacja wysokości i kąta za pomocą klucza

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower miejski Gazelle Classic opinie

~Greco
Piątek, 17-03-2017 15:25
Dobrze wyważony klasyk - jestem wręcz przeszczęśliwa 😄

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0