Kontakt
0

Rowerek dziecięcy Batavus Star

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny

Podobne produkty

Gumy na przedni bagażnik BIBIA Pick-Up Transport

34,90 zł
Gumy na przedni bagażnik BIBIA Pick-Up Transport

Gumy na przedni bagażnik BIBIA Pick-Up Transport

34,90 zł
Gumy na przedni bagażnik BIBIA Pick-Up Transport

Pokrowiec na siodełko Basil Rosa

39,90 zł
Pokrowiec na siodełko Basil Rosa

Pokrowiec na siodełko Basil Rosa

39,90 zł
Pokrowiec na siodełko Basil Rosa

Rowerek dziecięcy Batavus Star

Rowerek dziecięcy Batavus Star to bezpieczny i stylowy rower zaprojektowany z myślą o aktywnych dzieciach. Batavus przykłada dużo uwagi do bezpieczeństwa i wygody użytkowania rowerów dziecięcych. Dwa hamulce v-brake pozwolą na szybkie zatrzymanie się roweru, regulowana odległość klamki hamulcowej od kierownicy dzięki, której idealnie dopasujesz odległość do rączki dziecka. Pełne oświetlenie LED holenderskiej firmy AXA gwarantuje bardzo dobrą widoczność w ruchu ulicznym. Zarówno przednia jak i tylna lampka zamontowane są na bagażniku w miejscu chronionym przed uszkodzeniami mechanicznymi np. w przypadku upadku roweru. Wszystkie pancerze zostały poprowadzone w ramie dzięki czemu są w pełni chronione przed zahaczeniem. Rower został kompletnie wyposażony: wesoły dzwonek rowery, stabilna nóżka z płynną regulacją wysokości, ekspandery na tylnym bagażniku dla lepszego mocowania przewożonych rzeczy, a także pełne i długie błotniki zakończone szerokimi chlapaczami chroniącymi odzież przed zabrudzeniem w deszczowe dni. Sprawdź pozostałe rowerki dziecięce TUTAJ.

  • 24" - wysokość ramy 38 cm: dla dzieci o wzroście 134-140 cm (waga roweru 14 kg)
  • 26" - wysokość ramy 53 cm: dla dzieci o wzroście 146-158 cm (waga roweru 14.6 kg)

pelna-oslona-lancucha-rowerek-dzieciecy-batavus-star



Pełna osłona łańcucha wykonana z nowoczesnego, odpornego na uderzenia plastiku ABS oraz mocnego materiału tekstylnego. Chronią ubrania przed zabrudzeniem się lub wkręceniem w łańcuch i tylne koło. Dodatkowo osłona łańcucha maksymalnie wydłuża żywotność całego napędu minimalizując kontakt łańcucha i zębatek z wodą, błotem i solą. Wewnątrz osłona została wyposażona w mini szczotki czyszczące łańcuch oraz zapobiegającego hałaśliwym uderzeniom łańcucha o plastikową obudowę w przypadku jego rozciągnięcia.
 

przedni-bagaznik-rowerek-dzieciecy-batavus-star
 

Przedni bagażnik z atestowanym udźwigiem do 10 kg. Przedni bagażnik pozwala przewozić nasze rzeczy mając je cały czas na oku, dodatkowo mamy do nich szybszy i łatwiejszy dostęp niż w przypadku sięgania do tylnego bagażnika. Duża platforma bagażnika pozwala na montaż różnej wielkości koszyków lub skrzyń (sprawdź modele koszy na przedni bagażnik TUTAJ). Dodatkowo na bagażniku została zamocowana przednia lampka LED na baterie. 
 

lampki-led-rowerek-dzieciecy-batavus-star


Oświetlenie LED. Rower wyposażony jest w kompletne oświetlenie bateryjne LED. Tylna lampka AXA Spark widoczna jest, aż z 500 metrów co gwarantuje nam bezpieczeństwo w czasie nocnych przejażdżek. Przednia lampka AXA Classic LED zasilana na baterie. Dodatkowo opony zostały wyposażone w paski odblaskowe dla zwiększenia bocznej widoczności. 
 

blokada-kola-rowerek-dzieciecy-batavus-star




Blokada koła AXA Solid Plus. Fabrycznie każdy rower Sparta został wyposażony w blokadę tylnego koła (frame lock) AXA Solid Plus. Podkowa posiada specjalny otwór umożliwiający wpięcie dodatkowej linki lub łańcucha AXA (sprawdź dostępne linki i łańcuchy TUTAJ). Taki zabieg pozwoli nam na kompletne zabezpieczenie roweru jednym kluczykiem, blokując tylne koło oraz przypinając rower do elementu stałego.
 

shimano-nexus-3-rowerek-dzieciecy-batavus-star



Piasta Shimano Nexus 3 Torpedo. W tylnej piaście znajduje się 3 biegowa planetarna piasta Shimano Nexus 3 z możliwością zmiany biegów w każdym czasie jazdy oraz w trakcie postoju, co jest bardzo istotne dla młodych rowerzystów. System ten pozwala, w trakcie postoju,  przełączyć bieg na najlżejszy i ruszyć bez żadnego obciążenia. Dodatkowo piasta została wyposażona w intuicyjny dla dzieci hamulec w pedałach Shimano Torpedo. 

 



Rowery Batavus produkowane w holandii Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat dostępność oryginalnych części
5 lat na ramę, lakier
3 lata na przedni widelec
2 lata na pozostałe części i osprzęt
 


ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone.
Sprawdź jak pakujemy rowery.

BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.

30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Rowerek dziecięcy Batavus Star

Bagażnik przedni:
Bagażnik tylny: Steco (made in Holland)
Blokada koła:
Dzwonek:
Gumy na bagażniku: Widek (made in Holland)
Hamulec przedni: V-brake Shimano
Hamulec tylny: V-brake Shimano
Lampka przednia: Spanninga Micro LED
Lampka tylna: Axa Spark LED
Nóżka: Tak
Osłona łańcucha: Hesling Holland (made in Holland)
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 3
Siodełko: San Marco (made in Italy)

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rowerek dziecięcy Batavus Star opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0