Kontakt
0

Rower miejski Sparta Lola-Jo Beige Mat

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny
KOD: 07503518RO
Ocena klientów:  

Podobne produkty

Gumy na przedni bagażnik BIBIA Pick-Up Transport

34,90 zł
Gumy na przedni bagażnik BIBIA Pick-Up Transport

Gumy na przedni bagażnik BIBIA Pick-Up Transport

34,90 zł
Gumy na przedni bagażnik BIBIA Pick-Up Transport

Rower miejski Sparta Lola-Jo

Sparta Lola-Jo to bardzo charakterystyczny holenderski rower dla kobiet. Wdzięczny i elegancki, połączenie klasycznego roweru z ramą babci (OMA) oraz funkcjonalności roweru transportowego. Jednak kolory oraz kształt ramy sprawiają, że Lola-Jo to designerski i modny rower miejski, na którego widok przechodnie zatrzymują się. Lola-Jo została wyposażona w przedni bagażnik transportowy typu pick-up, na którym możemy zamontować piękny, wiklinowy koszy lub designerską skrzynie. Takie połączenie sprawdzi się idealnie podczas zakupów, dojazdów do szkoły czy na pikniku. Dodatkowo dla względów bezpieczeństwa i zachowania komfortu kierownica została wyposażona w system blokady kierownicy, która w prosty sposób blokuje kierownicę w wybranej przez nas płaszczyźnie aby bagażnik i jego zawartość nie przechylały się podczas postoju.

Piękna Lola-Jo została wyposażona w:

  • pełna osłona łańcucha wraz ze zintegrowanym napinaczem, dzięki któremu nie musimy się martwić o rozciągający się łańcuch. I oczywiście na rower można wsiąść w sukienkach czy szerokich spodniach
  • tylna osłona łańcucha w kolorze ramy
  • bardzo mocne obręcze oraz grube szprychy 2.33 mm dzięki, którym polskie drogi im nie straszne
  • pełne, klasyczne oświetlenie LED na baterie
  • skórzane chwyty kierownicy
  • podkowa, zabezpieczenie tylnego koła AXA Solid Plus
  • stalowe błotniki ze zintegrowanymi chlapaczami

Sparta Lola-Jo produkowana jest w dwóch wersjach:

  • 3 - z piastą 3 biegową Shimano Nexus 3 / hamulec w pedałach / brak hamulca przedniego
  • 7 - z piastą 7 biegową Shimano Nexus 7 / hamulce rolkowe Shimano (przód i tył)

Kupując rower holenderskiej firmy Sparta mamy gwarancję  komfortu i przyjemność jazdy w wygodnej pozycji, długowieczność roweru przy codziennym użytkowaniu, odporności na deszcz, mróz i wysokie temperatury. Rowery holenderskie Sparta to synonim trwałości i jakości.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na pozostałe części i osprzęt
 


ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone.
Sprawdź jak pakujemy rowery.

BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.

30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Rower miejski Sparta Lola-Jo Beige Mat

Bagażnik przedni:
Bagażnik tylny: Steco (made in Holland)
Blokada koła:
Chwyty: Sparta Ergo profilowane - skręcane
Dzwonek:
Hamulec tylny: w pedałach Shimano (torpedo)
Kierownica: Humpert Germany kwadratowa chromowana
Lampka przednia: Union Retro LED na baterie
Lampka tylna: AXA Riff
Obręcze: Rigida Classic aluminiowe
Opony: VREDESTEIN ACTIVE TOUR
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 3
Rozmiar kół:
Siodełko: Selle Royal Ondina RoyalGel (made in Italy)
Szprychy: SAPIM 2.34 stal nierdzewna (made in Belgium)

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower miejski Sparta Lola-Jo Beige Mat opinie

~Elżbieta
Piątek, 15-09-2017 12:50
Rower naprawdę bardzo fajny, choć od momentu zapłaty musiałam czekać przeszło dwa tygodnie, jednak... otrzymałam upust 10%. A jak się spisze rower, czas pokaże😉

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0