Rower Tandem Sparta Double X to mocny i komfortowy rower dwuosobowy produkcji holenderskiej. Komfortową, wyprostowaną sylwetkę w trakcie jazdy zapewni prawidłowy kształt ramy oraz odpowiednio wyprofilowane kierownice (przednia i tylna). Tylna kierownica posiada płynną regulację wysokości oraz kąta położenia, dla każdej strony osobno. Niezależna regulacja wysokości kierownic jest idealnym rozwiązaniem dla osób niepełnosprawnych z uwagi na krótszą jedną z kończyn górnych. Kierownice zostały wyposażone w ergonomiczne chwyty zapobiegające męczeniu się dłoni i nadgarstka podczas jazdy. Rower został wyposażony w dwa komfortowe, siodełka Selle Royal wypełnionego RoyalGelem oraz dolne elastomery. Dodatkowo pod siodełkami znajdują się w pełni amortyzowane sztyce podsiodełkowe Post Modern z płynną regulacją twardości, dzięki której możemy idealnie dostosować płynność amortyzatora do wagi użytkownika. W celu zapewniania uniwersalności użytkowania roweru również na drogach leśnych, w przednim widelcu zamontowano amortyzator typu HeadShock. Amortyzator znajduje się pod główką ramy dzięki czemu nie rzuca się w oczy oraz jest zdecydowanie lżejszy od standardowych amortyzatorów teleskopowych.
Dla zapewnia jak najwygodniejszej jazdy rower tandem Sparta Double X został wyposażony w tylną piastę planetarną Shimano Nexus 8, której rozpiętość wynosi 306% czyli tyle ile mamy do dyspozycji w 24 przełożeniach przerzutek zewnętrznych. Oznacza to możliwość lekkiego startu na 1 biegu lub możliwość pokonania naprawdę sporego wzniesienia. Ogromnym atutem piasty Shimano Nexus 8 jest możliwość zmiany biegów w czasie postoju ! Co zdecydowanie ułatwi Wam obojgu start :) Obie korby oparte na systemie wolnobiegu, co znaczy, że obydwie osoby mogą przestać pedałować, obydwie osoby mogą kręcić pedałami do tyłu, jednak gdy jedna z osób kręci pedały drugiej kręcą sie również, bez względu czy jest to osoba pierwsza czy druga. Po obu stronach łańcucha znajdują się w pełni zabudowane osłony łańcucha, które ochronią nasze ubranie przed wkręceniem się w łańcuch oraz maksymalnie wydłużą żywotność całego napędu. O bezpieczną drogę hamowania zadbają hamulce rolkowe Shimano BR-IM80 o największej mocy hamowania oraz największej tarczy chłodzącej (radiator). Duża tarcza chłodząca ma ogromny wpływ na drogę hamowania w przypadku jazdy w terenie pagórkowatym. Rower Tandem Sparta Double X posiada nowoczesne oświetlenie LED zaprojektowane specjalnie dla Sparty przez renomowaną markę oświetlenia Spanninga. Przednia lampka posiada, aż 18 diod LED które zapewniają optymalne oświetlenie każdej drogi. Lampka zasilana jest z bezawaryjnego i stabilnego dynama w piaście Shimano Nexus. Warto również zwrócić uwagę na projekt przedniego widelca, który został przepięknie zintegrowany z przednią lampką. Tylna lampka została umieszczona na bagażniku i zasilania jest z baterii. Błotniki to kompozytowo-aluminiowe Curana C-Lite o mega płaskim profilu i ekstremalnie niskiej wadze. Na końcu błotniki posiadają elastyczne, zintegrowane chlapacze do ochrony w czasie jazdy w deszczu. Tylna osłona koła zapobiega wkręceniu się odzieży w koło. Całkowita długość roweru to 246 cm.
Na szczególną uwagę zasługują koła roweru, złożone z najwyższej jakości komponentów:
Rozmiar ramy: przednia 50 cm, tylna 54 cm. Maksymalne obciążenie roweru to aż 250 kg !
Tandem Sparta Double-X produkowany jest również w wersji ze wspomaganiem elektrycznym - Zobacz elektryczny tandem Sparta Double-X TUTAJ.
UWAGA! Z uwagi na olbrzymie opóźnienia w dostawach oraz braki w produkcji komponentów spowodowane pandemią COVID 19, producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.
Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy.
Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)