Kontakt
0

Tandem Sparta Double-X

Sparta

Rower Tandem Sparta Double X to mocny i komfortowy rower dwuosobowy produkcji holenderskiej. Komfortową, wyprostowaną sylwetkę w trakcie jazdy zapewni prawidłowy kształt ramy oraz odpowiednio wyprofilowane kierownice (przednia i tylna). Tylna kierownica posiada płynną regulację wysokości oraz kąta położenia, dla każdej strony osobno. Niezależna regulacja wysokości kierownic jest idealnym rozwiązaniem dla osób niepełnosprawnych z uwagi na krótszą jedną z kończyn górnych. Kierownice zostały wyposażone w ergonomiczne chwyty zapobiegające męczeniu się dłoni i nadgarstka podczas jazdy. Rower został wyposażony w dwa komfortowe, siodełka Selle Royal wypełnionego RoyalGelem oraz dolne elastomery. Dodatkowo pod siodełkami znajdują się w pełni amortyzowane sztyce podsiodełkowe Post Modern z płynną regulacją twardości, dzięki której możemy idealnie dostosować płynność amortyzatora do wagi użytkownika. W celu zapewniania uniwersalności użytkowania roweru również na drogach leśnych, w przednim widelcu zamontowano amortyzator typu HeadShock. Amortyzator znajduje się pod główką ramy dzięki czemu nie rzuca się w oczy oraz jest zdecydowanie lżejszy od standardowych amortyzatorów teleskopowych. 

Dla zapewnia jak najwygodniejszej jazdy rower tandem Sparta Double X został wyposażony w tylną piastę planetarną Shimano Nexus 8, której rozpiętość wynosi 306% czyli tyle ile mamy do dyspozycji w 24 przełożeniach przerzutek zewnętrznych. Oznacza to możliwość lekkiego startu na 1 biegu lub możliwość pokonania naprawdę sporego wzniesienia. Ogromnym atutem piasty Shimano Nexus 8 jest możliwość zmiany biegów w czasie postoju ! Co zdecydowanie ułatwi Wam obojgu start :) Obie korby oparte na systemie wolnobiegu, co znaczy, że obydwie osoby mogą przestać pedałować, obydwie osoby mogą kręcić pedałami do tyłu, jednak gdy jedna z osób kręci pedały drugiej kręcą sie również, bez względu czy jest to osoba pierwsza czy druga. Po obu stronach łańcucha znajdują się w pełni zabudowane osłony łańcucha, które ochronią nasze ubranie przed wkręceniem się w łańcuch oraz maksymalnie wydłużą żywotność całego napędu.  O bezpieczną drogę hamowania zadbają hamulce rolkowe Shimano BR-IM80 o największej mocy hamowania oraz największej tarczy chłodzącej (radiator). Duża tarcza chłodząca ma ogromny wpływ na drogę hamowania w przypadku jazdy w terenie pagórkowatym.  Rower Tandem Sparta Double X posiada nowoczesne oświetlenie LED zaprojektowane specjalnie dla Sparty przez renomowaną markę oświetlenia  Spanninga. Przednia lampka posiada, aż 18 diod LED które zapewniają optymalne oświetlenie każdej drogi. Lampka zasilana jest z bezawaryjnego i stabilnego dynama w piaście Shimano Nexus. Warto również zwrócić uwagę na projekt przedniego widelca, który został przepięknie zintegrowany z przednią lampką. Tylna lampka została umieszczona na bagażniku i zasilania jest z baterii.  Błotniki to kompozytowo-aluminiowe Curana C-Lite o mega płaskim profilu i ekstremalnie niskiej wadze. Na końcu błotniki posiadają elastyczne, zintegrowane chlapacze do ochrony w czasie jazdy w deszczu. Tylna osłona koła zapobiega wkręceniu się odzieży w koło. Całkowita długość roweru to 246 cm. 

Na szczególną uwagę zasługują koła roweru, złożone z najwyższej jakości komponentów:

  • bezpieczne opony Vredestein Dynamic Tour wyposażone we wkładkę antyprzebiciową (rozmiar 40-622) 
  • mocne obręcze aluminiowe, dwukomorowe Ryde
  • wytrzymałe, grube szprychy Sapim 2.33 mm
  • samoprzylepne opaski wysokociśnieniowe Schwalbe High-Pressure z tkaniny. Konstrukcja zapobiega przesuwaniu się opaski nawet przy bardzo dużym obciążeniu oraz wysokiej temperaturze
  • wentyle wyposażone w czujniki ciśnienia 

Rozmiar ramy: przednia 50 cm, tylna 54 cm. Maksymalne obciążenie roweru to aż 250 kg ! 

Tandem Sparta Double-X produkowany jest również w wersji ze wspomaganiem elektrycznym - Zobacz elektryczny tandem Sparta Double-X TUTAJ.




PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę
10 lat na przedni sztywny widelec
10 lat dostępność części
2 lata na lakier
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER GOTOWY DO JAZDY

Rowery wysyłamy w całości złożone.


BEZPIECZNA PACZKA
 
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.


30 DNI NA ZWROT
 
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Rower Tandem Sparta Double-X N8

Amortyzator przedni: Tak
Blokada koła: AXA Defender (made in Holland)
Błotniki: CURANA C-Lite ALU (made in Belgium)
Chwyty: Sparta Ergo profilowane - skręcane
Dętki: Schwalbe DV19
Dynamo: Shimano DH-3N w przedniej piaście
Hamulec przedni: Rolkowy Shimano Inter-M BR-IM80
Hamulec tylny: Rolkowy Shimano Inter-M BR-IM80
Ilość przerzutek: 8
Kierownica: Humpert City - aluminiowa (Germany)
Lampka przednia: Sparta 18 LED by Spanninga AUTO
Lampka tylna: Spanninga Brasa XB (na baterie)
Łańcuch: KMC
Nóżka podwójna: Tak
Obręcze: Rodi Vision - aluminiowe, stożkowe
Odcień koloru: Szary
Opony: Vredestein Dynamic Tour - z wkładką antyprzebiciową + pasek odblaskowy
Osłona łańcucha: Hesling Tirante (made in Holland)
Osłona tylnego koła: Hesling Secura (made in Holland)
Pozycja: Wyprostowana
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 8
Rozmiar kół: 28"
Rozmiar opony: 28 x 1.5 (40-622)
Siodełko: Selle Royal GEL (made in Italy)
Suport: Thun Germany (made in Germany)
Szprychy: SAPIM 2.34 stal nierdzewna (made in Belgium)
Sztyca podsiodełkowa: Post Modern - amortyzowana
Typ hamulców: Rolkowe
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)
Waga: 23 kg
Widelec: amortyzator Headshock - pod główką ramy
Wspornik kierownicy: Humpert Tranz-X JD-ST17

UWAGA! Z uwagi na olbrzymie opóźnienia w dostawach oraz braki w produkcji komponentów spowodowane pandemią COVID 19, producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak ten krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.

Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower Tandem Sparta Double-X N8 opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?