Kontakt
0

Rower elektryczny KOGA Pace B05 Tokyo Edition 500Wh

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny

Rower elektryczny KOGA Pace B05 Tokyo Edition 500Wh

Rower elektryczny KOGA Pace B05 Tokyo Edition to prestiżowy, ręcznie składany rower holenderski o sportowym zacięciu. wyposażony w jeden z najmocniejszych silników elektrycznych na rynku Bosch Performance Line 3.0 (model 2020) posiadający, aż 65 Nm momentu obrotowego i 300% wsparcia ! Absolutnie TOP klasa rowerów elektrycznych z serii KOGA Pace daje gwarancję fantastycznych właściwości jezdnych dzięki świetnemu wyposażeniu, niskiej wadze i sportowej geometrii. Podstawą wszystkich modeli elektrycznych rowerów KOGA Pace jest hydroformowana aluminiowa rama z częściowo zintegrowanym akumulatorem. Gładko spawana rama ma ładne, gładkie wykończenie, stosunkowo lekką konstrukcję, a kable biegną w ramie gdzie tylko to możliwe, aby uzyskać elegancki, czysty wygląd. Najsilniejszą cechą ramy jest jej wysoka sztywność. Bezobsługowy rower o sportowym charakterze, idealnie nadaje się zarówno do codziennej jazdy jak i na dłuższe dystanse. Lekka i sportowa rama aluminiowa. Rower elektryczny KOGA Pace B05 posiada technologię Koga Crown Connect z perfekcyjnie zintegrowanym oświetleniem przednim, błotnikiem, przednim widelcem oraz okablowaniem. Całe okablowanie jest w pełni zintegrowane i przebiega wewnątrz ramy, dzięki czemu kable są lepiej chronione przed warunkami atmosferycznymi. Również kabel tylnej lampki jest poprowadzony całkowicie wewnątrz przez przedni widelec, ram oraz tylny bagażnik. Dodatkowo dzięki temu zabiegowi rower jest łatwiejszy w utrzymaniu czystości i ma zdecydowanie lepszy wygląd. KOGA zadbała także o nasze stopy, pedały KOGA SoleMate zapewniają automatyczne przyjęcie idealnej pozycji stopy, a wklęsły kształt pedału zachęca do pedałowania pełną powierzchnią stopy, a nie samym podbiciem przez co pedałowanie jest dużo bardziej wydajne. Zarówno przedni jak i tylna oś to osie przelotowe zapewniające większość sztywność i stabilność. Oś przelotowa odznacza się większą o 15% sztywnością skrętną i większą o 25% sztywnością poprzeczną niż standardowa oś rowerowa.

 
Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste

PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.



WIRTUALNA KARTA ROWERU

Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ

Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 

 
bosch-performance-line-3-koga

 

Silnik elektryczny Bosch Performance Line 3.0 65 Nm to najnowszy i zaawansowany silnik elektryczny generacji 3.0, całkowicie zintegrowany z mechanizmem korbowym. Duży moment obrotowy 65 Nm i 300% wsparcia. System napędowy sterowany 3 czujnikami: kadencji, momentu obrotowego i prędkości. Silnik został zaprojektowany z wewnętrzną przekładnią i zębatką do napędu, która obraca się o 300% szybciej niż ruch korby. 4 opcje wspomagania ECO, CRUISER, SPORT i TURBO. Waga to jedynie 3.2 kg. Maksymalna prędkość wspomagania do 25 km/h, maksymalna kadencja 120.
 
 

sterownik-bosch-kiox koga

 

Wyświetlacz BOSCH KIOX to sportowy komputer pokładowy, który ma wszystkie funkcje funkcje klasycznych liczników, a jednocześnie zapewnia dostęp do cyfrowego świata za pośrednictwem aplikacji na Twój smartphone. Kolorowy wyświetlacz 1,9" pokazuje wszystkie dane dotyczące jazdy na pierwszy rzut oka, a osobna jednostka sterująca pozwala zachować kontrolę nad kierownicą i kontrolować teren. Wyświetlacz gwarantuje doskonałą czytelność nawet w silnym świetle słonecznym. Ponieważ podświetlenie dostosowuje się do warunków oświetleniowych, wszystko jest doskonale czytelne - nawet w ciemności. Kiox może rejestrować Twoje podróże i wysyłać wszystkie dane przez Bluetooth smartfona do portalu internetowego eBike Connect. Przeczytaj więcej o sterowniku BOSCH KIOX.
 

koga-pace-rower-elektryczny-bateria-w-ramie-bosch

 
Bateria Bosch PowerPacks 500Wh na ramie. Bateria litowo-jonowa Bosch częściowo zintegrowana z ramą roweru o pojemności 500 Wh (36V / 13.4Ah). W pełni zabezpieczone zamkiem Trelock otwieranym kluczem z blokady tylnego koła Trelock. Zasięg 160km to maksymalny zasięg roweru w trybie ECO podczas jazdy w terenie lekko pagórkowatym, przy jeździe ze średnią prędkością ok 25 km/h, z lekkim przeciwnym wiatrem, w temperaturze 10-20°C, używając odpowiednich biegów do aktualnej prędkości - dane dla osoby o wadze 70-80 kg. Minimalny zasięg roweru 45 km osiągniemy korzystając z opcji TURBO, podczas jazdy w terenie górzystym z dużą różnicą nachylenia terenu przy średniej prędkości 25 km/h, z mocnym wiatrem przeciwnym, w temperaturze poniżej 10°C - dane dla osoby o wadze powyżej 85 kg. Zintegrowany wskaźnik poziomu naładowania baterii, czas pełnego ładowania 3,5 h.
 shimano-slx koga elektryk

Przerzutka zewnętrzna Shimano SLX 11. W nowej wersji SLX zastosowano system Dynamic Chain Engagement+ w celu zapewnienia optymalnego trzymania łańcucha oraz płynności działania z pojedynczą tarczą. Technologia HyperGlide+ przyspiesza zmianę przełożeń na wyższe i niższe dzięki zoptymalizowanej obróbce zębów oraz sfazowanym krawędziom łańcucha. Nowe mocowanie I-SpecEV zapewnia zwiększone możliwości ustawienia dzięki zakresowi przesuwu wynoszącemu 14 mm oraz ruchowi obrotowemu w zakresie 30 stopni. Gumowe nakładki na dźwigniach sprawiają, że palce nigdy się nie ześlizgną. Kaseta to Shimano CS-M7000 11 speed - 11-40T,a tylna piasta KOGA E-bike Disc 12x148 Thru Axle. Manetka zmiany przełożeń Shimano Deore SLX M7000.
 

aluminiowa-rama-rowerow-koga-bez-spawow-polerowana


Rama bez spawów KOGA SMOOTH WELDING. Rama wykonana z najwyższej klasy polerowanego aluminium, tam gdzie to możliwe spoiny ramy są idealnie gładkie. Większość spawów na ramie została wypolerowana ręcznie, dzięki czemu rama wygląda jak z jednego odlewu aluminium. Brak spawów wygląda bardzo atrakcyjnie, ale także zmniejsza ryzyko powstania korozji wokół spoin. Aluminiowe rury ramy są potrójnie cieniowane, a lakier posiada, aż 5 warstw. Główka rama jest zwężana i zintegrowana ze sterami. Wszystkie rowery KOGA produkowane są ręcznie w Heerenveen w Holandii. Tylko jedna osoba odpowiada za kompletny montaż roweru. Każdy złożony rower trafia na stanowisko testowe gdzieś wszystkie elementy podlegają dokładnej kontroli.

koga-pace-rower-elektryczny-lampka-iq-xs
 


Oświetlenie premium Busch&Muller (made in Germany). Przednia lampka Lumotec IQ-XS 70 LUX to najnowsza i zarazem jedna z najjaśniejszych lampek niemieckiego producenta. SENSO - w pełni automatyczny czujnik zmierzchu. Światło bliskiego zakresu - lampka oświetla pole już od 1 metra przed rowerem. Światło pozycyjne - lampka poprzez wbudowany kondensator świeci do 4 min po zatrzymaniu się ogromna moc światła 70 LUX - pozwoli na bezpieczną jazdę w ciemnym lesie. Tylna lampka to sprawdzona i prosta w obsłudze Busch&Muller Toplight 2C plus. Lampki zasilane są bezpośrednio z baterii na ramie Bosch

blokada kola trelock rower elektryczny

 

 

Blokada tylnego koła Trelock RS 450. Jeden z najmocniejszych modeli frame-locków dostępnych na rynku wyróżnia się olbrzymią wytrzymałością i trwałością. Wyposażona w system Trelock push'n'lock czyli opatentowany system zamykania mechanizmu z możliwością zintegrowania łańcucha lub linki z podkową. Trelock RS 450 posiada 9 stopień bezpieczeństwa na 15 możliwych w skali Trelock. Specjalnie zaprojektowany łańcuch do zintegrowania z tylną podkową można kupić TUTAJ.
 

 

koga-pace-rower-elektryczny-big-ben

 

Opony Schwalbe Big Ben 50-622. Szeroka opona zaprojektowana specjalnie z myślą o zróżnicowanym, ale ubitym terenie. Jak wskazuje sama nazwa opony nawiązuje do Londynu dzięki czemu mamy pewność, że poradzi sobie na dziurawych drogach, torowiskach, kostce brukowej czy duktach leśnych i trasach nadrzecznych. Wkładka antyprzebiciowa K-Guard wykonana z naturalnego kauczuku i wzmocniona włóknami z kevlaru. Boczne paski odblaskowe zwiększają boczną widoczność podczas nocnych jazd. Opona posiada jeden z najwyższych czynników maksymalnego obciążenia, bo aż 135 kg na jedną oponę, co daje łącznie monstrualne 270 kg maksymalnego obciążenia !


 


Rowery Batavus produkowane w holandii

Rowery KOGA produkowane są w Holandii od 1974r. Już od 45 lat rowery KOGA w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery KOGA to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. KOGA dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. KOGA stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.


 

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone.
Sprawdź jak pakujemy rowery.

BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.

30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Rower elektryczny KOGA Pace B05 Tokyo Edition 500Wh

Bagażnik tylny: Aluminiowy RackTime F3 Snap-It System 25kg
Bateria: Bosch PowerPack 500Wh
Blokada koła:
Chwyty: KOGA Sport
Dętki:
Dzwonek:
Hamulec przedni: Tarczowy hydrauliczny Shimano MT401 180mm
Hamulec tylny: Tarczowy hydrauliczny Shimano MT400 160mm
Kierownica: KOGA Riser ALU 640mm
Korba: Shimano Deore XT T8000 48-36-26T 10-speed
Lampka przednia: Busch & Müller IQ-XS 70 LUX
Lampka tylna: Buch&Muller Toplight 2C plus (made in Germany)
Łańcuch: KMC X11e-T Turbo
Nóżka: Pletscher Zoom (made in Swiss)
Napęd: Łańcuch
Obręcze: Mach 1 560
Opony: Schwalbe Big Ben
Osłona łańcucha: Hesling Move Holland
Pedały: KOGA Sole-Mate
Pompka: Koga Telescopic
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj przerzutek: Shimano Deore XT 10 Speed
Rodzaj silnika elektrycznego: Bosch Performance Line 65 Nm
Rozmiar kół:
Siodełko: KOGA Sport
Sterownik: Bosch KIOX
Szprychy: Mach1 Pro
Waga: 26.7 kg
Wspornik kierownicy: KOGA A-Head z regulacją

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower elektryczny KOGA Pace B05 Tokyo Edition 500Wh opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0