Kontakt
0

Rower elektryczny Batavus Fonk E-go

Rodzaj:
Kolor:
 
 
 
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym

Rower elektryczny Batavus Fonk E-go

Lekki rower elektryczny Batavus Fonk E-go to mocny i minimalistycznie zaprojektowany rower miejski. Łączy w sobie skandynawską prostotę z najwyższą holenderską jakością i niezawodnością. Elektryczny Batavus Fonk został stworzony do szybkiego i częstego poruszania się po mieście. Na szczególną uwagę zasługuje jego niska waga 20.8 kg jak na w pełni wyposażony rower elektryczny to bardzo atrakcyjna waga (w biegi w piaście, hamulce rolkowe, pełne błotniki, osłonę łańcucha, bagażnik czy podkowę tylnego koła). Lampki zostały zaprojektowane tak aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia podczas parkowania roweru. Tylna lampka została zespolona z bagażnikiem, chroniona jest przed uderzeniem przez dłuższą platformę bagażnika. Przednia lampka została zamontowana wysoko na kierownicy i odstaje tylko minimalnie. Obie lampki zostały wyposażone w bardzo długie długie diody LED świecące jasnym i rozproszonym światłem dla zwiększenia widoczności. Batavus wziął sobie mocno do serca nasze bezpieczeństwo i tak lampki świecą cały czas, dodatkowo zostały wyposażone w system światła postojowego, dzięki któremu nawet po zatrzymaniu się roweru lampki będą świeciły przez min. 4 minuty.
 
Wyposażony w niezawodny i banalnie prosty w obsłudze system wspomagania elektrycznego Batavus E-motion. System E-motion to przyjemna elektryczna jazda w bardzo niskiej cenie. Bateria znajduje się na tylnym bagażniku i można ją szybko i łatwo wyciągnąć aby naładować ją w domu, w pracy czy siedząc w barze i pijąc kawę. Bezszczotkowy silnik elektryczny zamontowany został w przedniej piaście, dzięki czemu rower mógł zostać wyposażony w pełną osłonę łańcucha, która maksymalnie wydłuża żywotność całego napędu oraz zabezpiecza odzież przed zabrudzeniem i wkręceniem się w łańcuch. Odpowiedni profil ramy i kierownicy gwarantuje komfortową jazdę z wyprostowaną sylwetką.

Rower elektryczny został wyposażony w baterię litowo-jonową o pojemności 300 / 400 / 500Wh, która pozwala na jazdę ze wspomaganiem do 161 km. Na baterii znajduje się wskaźnik poziomu naładowania baterii dzięki, któremu nigdy nie zaskoczy Cię brak energii w rowerze. Bateria została zabezpieczona przed kradzieżą zamkiem na klucz, dzięki czemu możesz zostawić rower z baterią bez obawy o jej zniknięcie. Rower elektryczny Batavus Fonk E-go możesz używać również jako zwykłego roweru, po wyczerpaniu się baterii rower zachowuje swoje standardowe właściwości, silnik nie stawia kompletnie żadnych oporów toczenia, a waga roweru to jedynie 20.8 kg ! Bardzo wygodna, wyprostowana sylwetka sprzyja długim wycieczką. Piasta planetarna Shimano Nexus 7 idealnie sprawdzi się podczas jazdy po mieście, lasach, a nawet w terenie pagórkowatym.

Bagażnik Batavus z systemem MIK z udźwigiem 27kg. Tylny bagażnik wykonany z wysokiej klasy aluminium został zaprojektowany do bezpiecznego i wygodnego transportu sakw i koszy. Boczne pałąki mają za zadanie utrzymać sakwę na swoim miejscu, a prosty kształt platformy beż żadnych wystających elementów pozwoli na bezkolizyjny montaż każdego koszyka. Na szczególną uwagę zasługuje zintegrowany z bagażnikiem system MIK, dzięki któremu w bajecznie prosty i bardzo stabilny sposób zamontujesz koszyki i sakwy Basil zgodnie z systemem MIK. MIK to rewolucyjny system zatrzaskowy, który pozwala na montaż i demontaż sakw i koszy w sekundę ! Dodatkowo produkty z tym systemem mają wbudowany system antykradzieżowy.
 
tani-i-lekki-rower-elektryczny-batavus-fonk
1 miejsce w holenderskim teście Telegraaf Nationale Fietstest jako najlepszy zakup wśród tanich rowerów elektrycznych. Batavus Fonk E-go został bardzo pozytywnie odebrany w Holandii co potwierdza jego pierwsze miejsce na podium. Najwięcej punktów zdobył za lekką wagę, konkurencyjne wyposażenie i dobrej jakości napęd elektryczny, a to wszystko w bardzo atrakcyjnej cenie. 
                                                Bateria 300Wh           Bateria 400Wh            Bateria 500Wh
1/  68 - 100 km
2/ 56 - 65 km
3/ 38 - 41 km
4/ 23 - 33 km
5/ 18 - 29 km
1/  86 - 122 km
2/ 70 - 81 km
3/ 47 - 51 km
4/ 29 - 41 km
5/ 23 - 36 km
1/  68 - 98 km
2/ 56 - 65 km
3/ 38 - 41 km
4/ 23 - 33 km
5/ 18 - 29 km

Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.


WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
 
Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 

 

silnik-w-przednim-kole-rower-elektryczny
Elektryczny silnik bezszczotkowy o mocy 25Nm. Rower elektryczny Batavus Fonk E-go napędzany jest małym, prawie niewidocznym dla oka silnikiem o sporym momencie obrotowym 25Nm, zamontowanym w przedniej piaście. Jego średnica jest tak mała, że klienci często porównują go do dynama w piaście. Silnik bezszczotkowy gwarantuje brak oporów toczenia oraz cichą pracę. Został wykonany w prostej, sprawdzonej i niezawodnej technologi Batavus E-motion. Silnik elektryczny posiada wysoką klasę wodoszczelności IPX 5, które oznacza całkowitą ochronę przed strumieniem wody płynącej z różnych kierunków z wydajnością do 12,5 litra na minutę ! Co gwarantuje pełne bezpieczeństwo. 36V/250W
Sterownik z wyświetlaczem LCD Batavus Sire-E. Prosty, czytelny i bajecznie łatwy w obsłudze panel sterujący dla osób, które nie lubią zajmować się skomplikowanymi i złożonymi wyświetlaczami. Panel oferuje możliwość ustawienia 5 trybów wspomagania tak aby dopasować je do panujących na drodze warunków. Tryb Turbo tj. 5 opcja wspomagania pozwoli na podjechanie pod największe wzniesienie bez najmniejszego problemu. Całość napędu, sterowana jest za pomocą sterownika umieszczonego na kierownicy (tak zwanego displaya), na którym umieszczone są dane pokazujące stan naładowania baterii, aktualnie włączony tryb wspomagania, aktualną prędkość, funkcje świateł oraz przycisk WalkAssist pozwalający na poruszanie się roweru samodzielnie do 6 km/h.
sterownik-roweru-elektrycznego-batavus-sparta-e-motion-sire-e
bateria na bagazniku rower elektryczny batavus
Bateria została umieszczona pod bagażnikiem, tak by nie przeszkadzała w normalnym użytkowaniu roweru, na baterii zostały umieszczone diody wskazujące stan naładowania. Bateria została wyprodukowana w technologii litowo-jonowej i posiada pojemność 300Wh, co pozwoli Wam cieszyć się jazdą ze wspomaganiem do 100 km. Baterie do naładowania można wyciągnąć spod bagażnika w celu zabrania baterii do domu lub pracy. Istotną cechą baterii jest również brak pamięci dzięki czemu baterię można ładować zawsze i wszędzie nie zależnie od aktualnego poziomu naładowania - dokładnie w ten sam sposób jak baterię w nowoczesnych telefonach. Bateria na rowerze zabezpieczona jest przed kradzieżą zamkiem na kluczyk holenderskiej firmy AXA (w zestawie 3 kluczyki do baterii i 2 kluczyki do blokady koła)
Pełna osłona łańcucha Hesling Xcero. Bardzo mocna osłona wykonana z odpornego na uderzenia plastiku ABS. Chroni ubrania przed zabrudzeniem się lub wkręceniem w łańcuch. Dodatkowo osłona łańcucha maksymalnie wydłuża żywotność całego napędu minimalizując kontakt łańcucha i zębatek z wodą, błotem i solą. Wewnątrz osłona została wyposażona w mini szczotki czyszczące łańcuch oraz zapobiegającego hałaśliwym uderzeniom łańcucha o plastikową obudowę w przypadku jego rozciągnięcia. Osłona łańcucha składa się z 3 elementów i każdy z nich można dokupić osobno w przypadku uszkodzenia.
blokada-tylnego-kola-batavus-old-dutch
Frame-lock AXA Solid Plus. Fabrycznie każdy rower elektryczny Batavus Fonk E-go został wyposażony w blokadę tylnego koła (frame lock) AXA Solid Plus. Podkowa posiada specjalny otwór umożliwiający wpięcie dodatkowej linki lub łańcucha AXA (sprawdź dostępne linki i łańcuchy TUTAJ). Taki zabieg pozwoli nam na kompletne zabezpieczenie roweru jednym kluczykiem, blokując tylne koło oraz przypinając rower do elementu stałego. W zestawie znajdują się 2 kluczyki z indywidualnym kodem umożliwiającym dorobienie zapasowego kluczyka. 
Piasta planetarna Shimano Nexus 7. W tylnej piaście znajduje się 7 biegowa planetarna piasta Shimano Nexus, która idealnie spełni swoje zadanie podczas jazdy w mieście oraz na dłuższych wycieczkach w zróżnicowanym terenie. 244% zakresu przełożeń daje nam możliwość bardzo szybkiej jazdy po prostej do granicy kadencji ok 45 km/h, a najniższe biegi pozwolą spokojnie wjechać pod górę o nachyleniu do 20%. Największą zaletą biegów w piaście jest długowieczność, mechanizm planetarnych zębatek działa w środowisku zamkniętym, chronionym przed piaskiem, kurzem i warunkami atmosferycznymi. W mieście docenimy możliwość zmiany biegów na postoju, w czasie postoju na światłach spokojnie możemy zmieniać biegi i ruszyć z lekkiego biegu pierwszego.
hamulec-rolkowy-dynamo-w-piascie-batavus-fonk
/lampka-led-mocna-przednia-rowerowa-batavus-fonk
Unikalne lampki Batavus Aerline z mocnymi i szerokimi paskami LED. Oświetlenie zaprojektowane specjalnie dla roweru batavus Fonk. Aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia oświetlenia, przedni lampka została zamocowana centralnie na kierownicy, a tylna lampka bezpiecznie pod bagażnikiem. Obydwie lampki święcą mocnym rozproszonym światłem dzięki czemu jesteśmy widoczni już z bardzo dużej odległości. 

Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.



PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę
10 lat na przedni sztywny widelec
10 lat dostępność części
2 lata na lakier
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER GOTOWY DO JAZDY

Rowery wysyłamy w całości złożone.


BEZPIECZNA PACZKA
 
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.


30 DNI NA ZWROT
 
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Rower elektryczny Batavus Fonk E-go

Amortyzator przedni: Nie
Bagażnik tylny: Racktime ALU 25kg (Tubus)
Blokada koła:
Błotniki: Curana Classic (made in Belgium)
Chwyty: Batavus Ergo by Herrmans (made in Finland)
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
E-bike: TAK
Gumy na bagażniku: Tak, Widek - mocowane do bagażnika
Hamulec przedni: V-brake Shimano
Hamulec tylny: Rolkowy Shimano Nexus BR-C3000
Ilość przerzutek: 7
Kierownica:
Lampka przednia: Batavus Aerline + światło postojowe (na dynamo)
Lampka tylna: Batavus Aerline + światło postojowe (na dynamo)
Łańcuch: KMC
Nóżka: Spanninga Libra - udźwig 40 kg
Napęd: Łańcuch
Obręcze:
Opony: Schwalbe Little Big Ben
Osłona łańcucha: Pełna - Hesling Xcero (made in Holland)
Pozycja: Wyprostowana
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 7
Rozmiar kół: 28"
Rozmiar opony: 28 x 1.5 (40-622)
Siodełko: Selle Royal Ruvola RoyalGel (made in Italy)
Suport:
Typ hamulców: V-brake / U-brake
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)
Umiejscowienie baterii: Na bagażniku
Umiejscowienie silnika: W przednim kole
Waga: 20,8 kg

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower elektryczny Batavus Fonk E-go opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0