Rower elektryczny Batavus CNCTD E-go z baterią 400Wh w kolorze białym / rozmiar ramy 55 cm - energooszczędny, wygodny i bezpieczny rower transportowy wyposażony w systemem elektrycznego wspomagania E-motion. W całości zaprojektowany i wyprodukowany w Holandii. Komfortowa wyprostowana sylwetka, komplet mocnych bagażników, stabilna podwójna nóżka rowerowa URSUS z udźwigiem do 80 kg i szerokie opony to jego główne zalety jako transportowego roweru miejskiego. Piasta planetarna Shimano Nexus 3 podwyższa komfort jazdy, a jej zakres przełożeń w zupełności wystarcza do rekreacyjnej jazdy. Po rozładowaniu baterii piasta Shimano Nexus 3 bez problemu napędzi rower z Twoją pomocą. Bardzo istotna jest stosunkowo niska waga roweru, gdyż tylko 24,2 kg + bateria 2,4 kg = 26,6 kg kompletny rower elektryczny z pełnym osprzętem miejskim to naprawdę niewiele !
Batavus CNCTD został w pełni wyposażony i posiada:
Batavus CNCTD E-go napędzany jest małym, prawie niewidocznym dla oka silnikiem o sporym momencie obrotowym 30Nm, japońskiej firmy Sanyo, zamontowanym w przedniej piaście. Silnik bezszczotkowy, nie stawia oporów toczenia. Został wykonany w prostej, sprawdzonej i niezawodnej technologi Batavus E-motion. Jego średnica jest tak mała, że klienci często porównują go do dynama w piaście.
Prosty, czytelny i bajecznie łatwy w obsłudze panel sterujący dla osób, które nie lubią zajmować się skomplikowanymi i złożonymi wyświetlaczami. Panel oferuje możliwość ustawienia 5 trybów wspomagania tak aby dopasować je do panujących na drodze warunków. Tryb Turbo tj. 5 opcja wspomagania pozwoli na podjechanie pod największe wzniesienie bez najmniejszego problemu. Całość napędu, sterowana jest za pomocą sterownika umieszczonego na kierownicy (tak zwanego displaya), na którym umieszczone są diody LED pokazujące stan naładowania baterii oraz aktualnie włączony tryb wspomagania.
Bateria została umieszczona pod bagażnikiem, tak by nie przeszkadzała w normalnym użytkowaniu roweru, na baterii zostały umieszczone diody wskazujące stan naładowania. Bateria została wyprodukowana w technologii litowo-jonowej i posiada dwie pojemności 300 lub 400 Wh, co pozwoli Wam cieszyć się jazdą ze wspomaganiem 143 km (w zależności od wybranej opcji baterii, aktualnej opcji wspomagania, nachylenia terenu oraz warunków atmosferycznych). Baterie do naładowania można wyciągnąć spod bagażnika za pomocą specjalnego w celu zabrania baterii do domu lub pracy. Istotną cechą baterii jest również brak pamięci dzięki czemu baterię można ładować zawsze i wszędzie nie zależnie od aktualnego poziomu naładowania - dokładnie w ten sam sposób jak baterię w nowoczesnych telefonach Bateria na rowerze jest zabezpieczona przed kradzieżą zamkiem na kluczyk holenderskiej firmy AXA, który jest równocześnie kluczykiem od podkowy tj. zabezpieczenia tylnego koła AXA Defender.
Bardzo komfortowe siodełko rowerowe Selle Royal Drifter o szerokości 250mm. Luksusowe wypełnienie żelowe RoyalGel, któy jest tak miękki że redukuję nacisk na okolice prostaty o około 40% w porównaniu do pozostałych siodełek żelowych. Dodatkowo siodełko zostało wyposażony w system podwójnych sprężyn zwiększających komfort do maksimum.
Rower został wyposażony w kompletny system transportowych bagażników. Przedni bagażnik holenderskiej firmy STECO z bezpiecznym udźwigiem do 15kg o wymiarach platformy 30 cm x 30 cm pozwoli na przeworzenie bardzo dużego kosza lub skrzynia. Często również wykorzystywany jest do transportu kotów lub niewielkich psów - transportując zwierzaka na przednim bagażniku mamy go cały czas na oku. Tylny bagażnik ma udźwig 25 kg i został wyposazony w ekspandery transportowe ułatwiające zamocowanie przedmiotów na bagażniku.
Blokada sterów kierownicy to bardzo praktyczny system pozwalający na zablokowanie położenia kierownicy w wybranym przez nas ułożeniu. Sprawdza się szczególnie w przypadku przwożenia czegoś na przednim bagażniku gdy po zatrzymaniu siła ciążenia samoczynnie skręca kierownicę w lewo lub w prawo, jednocześnie przechylając zawartość bagażnika. Po właczeniu blokay mamy możliwość zablokowania kierownicy z pozycji na wprost.
PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA
10 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na baterię, silnik oraz wszystkie elementy elektryczne
2 lata na pozostałe części i osprzęt
ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY Rowery wysyłamy w całości złożone. Sprawdź jak pakujemy rowery. |
BEZPIECZNA PACZKA Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze. |
30 DNI NA ZWROT Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki. |
Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.
Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy.
Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)