Kontakt
0

Rower elektryczny Bosch Batavus Tria E-go 400Wh

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny
Ocena klientów:  

Rower elektryczny Bosch Batavus Tria E-go 400Wh

Rower elektryczny Bosch Batavus Tria E-go 400Wh to wyjątkowy rower elektryczny oferujący zaskakująco stabilną jazdę z uwagi na centralnie umieszczone silnik oraz baterię BOSCH. Najwyższy komfort jazdy w każdym terenie zapewni system pełnej amortyzacji w przednim widelcu oraz w sztycy podsiodełkowej. Obydwa amortyzatory mają możliwość płynnej regulacji twardości dzięki czemu możemy dopasować pracę amortyzatorów do własnych potrzeb. Płynną jazdę zapewnia piasta planetarna Shimano Nexus 7 z możliwością zmiany biegów w każdym czasie również w trakcie postoju, co idealnie sprawdza się podczas jazy w mieście i częstych postojach na światłach. System zmiany biegów na postoju pomocny jest również w przypadku korzystania z roweru elektrycznego przez osoby starsze, które dla płynnego i szybkiego startu mają możliwość zmiany biegu na najlżejszy.
Dodatkowym atutem roweru elektrycznego Batavus Tria E-go Bosch jest niski przekrój ramy w wersji damskiej (unisex), dzięki któremu wejście na rower jest zdecydowanie łatwiejszy i nie będzie problemem dla osoby w starszym wieku. 

Rower elektryczny Bosch Batavus Tria E-go został zaprojektowany przy użyciu napędu i baterii BOSCH, silnik elektryczny znajduje się w środkowej części roweru pod korbą. Firma BOSCH opracowała nowatorski system napędu, który wspomaga pracę układu korbowego. Zlokalizowanie silnika w środku ciężkości roweru pozwala na efektywne i bezpośrednie przełożenie siły na napęd. Solidna obudowa silnika, która chroni cały zespół przed uszkodzeniami mechanicznymi jest wkomponowana w ramę roweru stanowiąc z nią mechaniczną całość. Wygodna wyprostowana pozycja za kierownicą, najwyższej jakości osprzęt i wspomaganie sprawi, że nie będziecie chcieli schodzić z roweru. Rozwiązania i doświadczenia Firmy BOSCH, jej niezliczone patenty w zakresie elektroniki i sensoryki w branży samochodowej mają tutaj zastosowanie poprzez 3-punktowy pomiar parametrów systemu (prędkość jazdy, moment obrotowy, prędkość obrotowa). Zastosowane rozwiązanie BOSCH pozwala na wspomaganie w bezpośredni sposób energii pedałowania, a odpowiednio rozłożony środek ciężkości ułatwia manewrowanie rowerem. Zaawansowana technologia zarządzania energią baterii (akumulatora) została wykorzystana tutaj w optymalny sposób. W konsekwencji otrzymujemy bardzo dużą trwałość systemu. Bosh Drive Unit w porównaniu ze swoim poprzednikiem z roku 2014 jest lżejszy, posiada krótszą odległość pedałów i jest bardziej ergonomiczny.

  • Ładowarka w zestawie - wymiary 190 mm x 86 mm x 54 mm / waga ok 800 gram / czas pełnego ładowania 3,5 h / 207-264V /  47-63Hz


Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste

PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.



WIRTUALNA KARTA ROWERU

Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ

Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 


silnik-bosch-rower-elektryczny-batavus-wayz-e-go-bosch-active-plus



Silnik elektryczny Bosch Active Line Plus 40Nm zaawansowany silnik elektryczny o mocy 250 W i dużym momencie obrotowym 40 Nm, całkowicie zintegrowany z mechanizmem korbowym. System napędowy sterowany 3 czujnikami: kadencji, momentu obrotowego i prędkości. Silnik został zaprojektowany z wewnętrzną przekładnią i zębatką do napędu, która obraca się o 250% szybciej niż ruch korby. Wewnętrzna zębatka, na którą nałożony jest łańcuch została zabezpieczenia przed jego spadnięciem. 4 opcje wspomagania ECO, CRUISER, SPORT i TURBO

 

bateria-bosch-rower-elektryczny-batavus-wayz-e-go-bosch-active-plus


Bateria Bosch Active Plus 400Wh. Bosch Performance Line - bateria litowo-jonowa o pojemności 9Ah/400Wh zamontowana centralnie na ramie. W pełni zabezpieczone zamkiem AXA otwieranym kluczem z blokady tylnego koła AXA Defender. Zasięg 45-110 km - 110 km to maksymalny zasięg roweru w trybie ECO podczas jazdy w terenie lekko pagórkowatym, przy jeździe ze średnią prędkością ok 25 km/h, z lekkim przeciwnym wiatrem, w temperaturze 10-20°C, używając odpowiednich biegów do aktualnej prędkości - dane dla osoby o wadze 70-80 kg. Minimalny zasięg roweru 45 km osiągniemy korzystając z opcji TURBO, podczas jazdy w terenie górzystym z dużą różnicą nachylenia terenu przy średniej prędkości 25 km/h, z mocnym wiatrem przeciwnym, w temperaturze poniżej 10°C,  - dane dla osoby o wadze powyżej 85 kg. Zintegrowany wskaźnik poziomu naładowania baterii, czas pełnego ładowania 3,5 h.

wyswietlacz-bosch-purion-rower-elektryczny-batavus-wayz-e-go-bosch-active-300wh



Wyświetlacz i sterownik Bosch Active Plus. Display Bosch Intuvia Active - nowoczesny, czytelny wyświetlacz LCD to jedyny sterownik roweru elektrycznego na rynku dodatkowymi przyciskami kontroli wspomagania. Zamontowany centralnie na kierownicy z możliwością łatwego ściągnięcia. W pełni sterowany za pomocą kontrolera umieszczonego z prawej strony kierownicy. Posiada wbudowaną pamięć i baterię, dzięki której po zdjęciu go z roweru mamy pełny dostęp do wszystkich danych.

hamulce-hydrauliczne-magura-hs11-batavus-bryte-2018




O Twoje bezpieczeństwo zadba niezawodny system hamulców hydraulicznych u-brake Magura HS33 (made in Germany) o zwiększonej mocy hamowania. Ten sam system hamulców Magura jest montowany w najdroższych rowerach elektrycznych wszystkich marek Premium (Batavus, Gazelle, Koga, Giant). 
 

amortyzator-pod-siodelkiem-batavus-bryte-2018


Amortyzowana sztyca podsiodełkowa Post Modern z płynną regulacją twardości amortyzatora. Amortyzator Post Modern składana się z systemu sprężyn i elastomera dla zmaksymalizowania komfortu podczas jazdy po nierównym terenie. Skok amortyzatora to 35mm, a możliwość regulacji waha się w granicach 10-15mm w zależności od ustawionego stopnia twardości.
 

podkowa-axa-batavus-bryte-2018

Blokada tylnego koła AXA Solid Plus. W zestawie znajdują się dwa klucze z możliwością dorobienia jedynie poprzez stronę producenta podając kod zabezpieczający, co zmniejsza do minimum ryzyko dorobienia klucza przez osoby trzecie. AXA Solid Plus posiada specjalny otwór AXA Plug-in pozwalający na zintegrowanie dodatkowego zabezpieczenia z postaci łańcucha lub linki (sprawdź dostępne linki i łańcuchy)
 

piasta-shimano-nexus-8-premium-batavus-bryte-2018


Piasta planetarna Shimano Nexus 7. Sprawdzony model piasty planetarnej Shimano Nexus 7 o obniżonej wadze oraz zmniejszonych oporach toczenia. Do dyspozycji mamy 7 przełożeń o zakresie 244%, co porównać można z 21 biegami w przerzutkach zewnętrznych. Dużą zaletą biegów w piaście jest możliwość zmiany przełożeń w każdym czasie jazdy również podczas pedałowania oraz na postoju. 


 


Rowery Batavus produkowane w holandii Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone.
Sprawdź jak pakujemy rowery.

BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.

30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Rower elektryczny Bosch Batavus Tria E-go 400Wh

Amortyzator: Humpert X-tas-Y
Bagażnik tylny: Bosch PC aluminiowy z osłoną tylnego błotnika (made in Germany)
Bateria:
Blokada koła:
Błotniki: SKS Germany pełne + chlapacze (made in Germany)
Chwyty: Batavus Ergo by Herrmans (made in Finland)
Dętki:
Dzwonek:
Hamulec przedni: Magura HS11 - hydrauliczne (made in Germany)
Hamulec tylny: Magura HS11 - hydrauliczne (made in Germany)
Lampka przednia: Spanninga SEP- zasilane z baterii głównej
Lampka tylna: AXA BlueLine LED
Nóżka: Tak
Obręcze:
Osłona łańcucha: Hesling Curana Bosch (made in Holland)
Producent silnika: BOSCH
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 7
Rodzaj silnika elektrycznego: Bosch Active Line 40Nm
Rozmiar kół:
Siodełko: Selle Royal FreeWay RoyalGel i elastomery (made in Italy)
Sterownik: Display Bosch Intuvia Active
Szprychy: SAPIM 2.34 stal nierdzewna (made in Belgium)
Sztyca podsiodełkowa: Humpert ErgoTec Hook Evolution
Waga: 24,1 kg
Zasięg: do 143km

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower elektryczny Bosch Batavus Tria E-go 400Wh opinie

~trygo
Piątek, 31-01-2020 13:32
Porównywałem po drodze kilka podobnych modeli m.in. Hrecules, Giant i Triumph. Jednak ostatecznie stanęło na Batavusie, głównie z uwagi na produkcję w Holandii. Polecam sprzedawcę

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0