Kontakt
0

Rower elektryczny Batavus Quip Extra Cargo Bosch 400Wh Black Mat

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny
KOD: g
EAN: 8713568449014

Rower elektryczny Batavus Quip Extra Cargo Bosch 400Wh

Rower elektryczny Batavus Quip Extra Cargo Bosch 400Wh o designerskim kształcie ramy z indywidualnym numerem przypisanym do każdego wyprodukowanego w Holandii modelu. Komfortową, wyprostowaną sylwetkę podczas jazdy gwarantują prawidłowo wyprofilowana rama oraz kierownica typu jaskółka. Batavus Quip jest nie tylko stylowy, ale przede wszystkim bardzo funkcjonalny.
Rower elektryczny Batavus Quip Extra Cargo Bosch 400Wh został zaprojektowany przy użyciu napędu i baterii BOSCH, silnik elektryczny znajduje się w środkowej części roweru pod korbą. Firma BOSCH opracowała nowatorski system napędu, który wspomaga pracę układu korbowego. Zlokalizowanie silnika w środku ciężkości roweru pozwala na efektywne i bezpośrednie przełożenie siły na napęd. Solidna obudowa silnika, która chroni cały zespół przed uszkodzeniami mechanicznymi jest wkomponowana w ramę roweru stanowiąc z nią mechaniczną całość. Wygodna wyprostowana pozycja za kierownicą, najwyższej jakości osprzęt i wspomaganie sprawi, że nie będziecie chcieli schodzić z roweru. Rozwiązania i doświadczenia Firmy BOSCH, jej niezliczone patenty w zakresie elektroniki i sensoryki w branży samochodowej mają tutaj zastosowanie poprzez 3-punktowy pomiar parametrów systemu (prędkość jazdy, moment obrotowy, prędkość obrotowa). Zastosowane rozwiązanie BOSCH pozwala na wspomaganie w bezpośredni sposób energii pedałowania, a odpowiednio rozłożony środek ciężkości ułatwia manewrowanie rowerem. Zaawansowana technologia zarządzania energią baterii (akumulatora) została wykorzystana tutaj w optymalny sposób. W konsekwencji otrzymujemy bardzo dużą trwałość systemu. Bosch Drive Unit w porównaniu ze swoim poprzednikiem z roku 2014 jest lżejszy, posiada krótszą odległość pedałów i jest bardziej ergonomiczny. W zestawie z rowerem znajduje się ładowarka Bosch Active 2A. 

Wygodną jazdę po nierównościach polskich miast zapewnią balonowe opony, które jak zostało udowodnione redukują wstrząsy drogowe w porównywalnym stopniu do pełnej amortyzacji na rowerze. Mocne, stożkowe obręcze dają nam gwarancję długiej jazdy po dziurach i krawężnikach bez potrzeby centrowana koła. Bezpieczeństwo po zmroku zapewni nam kompletne oświetlenie LED holenderskiej firmy Spanninga. Batavus Quip Cargo napędzany jest niezawodną piastą planetarną Shimano Nexus 7, w której biegi możemy zmieniać także podczas postoju roweru. Kupując Batavusa mamy gwarancję  komfortu i przyjemność jazdy w wygodnej wyprostowanej pozycji, długowieczność roweru nawet przy codziennym użytkowaniu, odporności na deszcz, mróz i wysokie temperatury. Rowery holenderskie Batavus to synonim trwałości i jakości.
Rower elektryczny Bosch Batavus Quip Cargo z baterią 300Wh - sprawdź TUTAJ.
Elektryczny Batavus Quip Cargo produkowany jest również w standardowej wersji - sprawdź jak wygląda najbardziej designerski rower miejski Batavus Quip TUTAJ

silnik-bosch-rower-elektryczny-batavus-wayz-e-go-bosch-active-plus



Silnik elektryczny Bosch Active Line Plus 40Nm zaawansowany silnik elektryczny o mocy 250 W i dużym momencie obrotowym 40 Nm, całkowicie zintegrowany z mechanizmem korbowym. System napędowy sterowany 3 czujnikami: kadencji, momentu obrotowego i prędkości. Silnik został zaprojektowany z wewnętrzną przekładnią i zębatką do napędu, która obraca się o 250% szybciej niż ruch korby. Wewnętrzna zębatka, na którą nałożony jest łańcuch została zabezpieczenia przed jego spadnięciem. 4 opcje wspomagania ECO, CRUISER, SPORT i TURBO

 

bateria-bosch-rower-elektryczny-batavus-wayz-e-go-bosch-active-plus


Bateria Bosch Active Plus 400Wh. Bosch Performance Line - bateria litowo-jonowa o pojemności 11Ah zamontowana na ramie roweru. W pełni zabezpieczone zamkiem Trelock otwieranym kluczem z blokady tylnego koła Trelock. Zasięg 45-130 km - 130 km to maksymalny zasięg roweru w trybie ECO podczas jazdy w terenie lekko pagórkowatym, przy jeździe ze średnią prędkością ok 25 km/h, z lekkim przeciwnym wiatrem, w temperaturze 10-20°C, używając odpowiednich biegów do aktualnej prędkości - dane dla osoby o wadze 70-80 kg. Minimalny zasięg roweru 45 km osiągniemy korzystając z opcji TURBO, podczas jazdy w terenie górzystym z dużą różnicą nachylenia terenu przy średniej prędkości 25 km/h, z mocnym wiatrem przeciwnym, w temperaturze poniżej 10°C - dane dla osoby o wadze powyżej 85 kg. Zintegrowany wskaźnik poziomu naładowania baterii, czas pełnego ładowania 3,5 h.

wyswietlacz-bosch-purion-rower-elektryczny-batavus-wayz-e-go-bosch-active-300wh

Wyświetlacz i sterownik Bosch Purion. Display Bosch Purion - nowoczesny i minimalistyczny komputer pokładowy z wyświetlaczem LCD. Wszystkimi funkcjami i informacjami steruj za pomocą zintegrowanych na wyświetlaczu przycisków. Sterownik został umiejscowiony po lewej stronie kierownicy dzięki czemu kontrolujesz wszystkie funkcje roweru nie odrywając dłoni od kierownicy. Sterownik posiada przycisk Walk Assist po naciśnięciu, którego silnik automatycznie napędza rower do prędkości 6 km/h - funkcja zaprogramowana w przypadku wyprowadzania roweru z garażu podziemnego, podprowadzania pod górę lub szybszego startu. 


Rower elektryczny Batavus Quip Extra Cargo Bosch to elektryczna wersja cieszącego się ogromną popularnością modelu Batavus Quip. Względem podstawowej wersji Batavus Quip Cargo został wyposażony dodatkowo w akcesoria ułatwiające transport na rowerze:

  • Przedni bagażnik zyskał szerszą i dłuższą powierzchnię platformy. Dodatkowo cały bagażnik dzięki specjalnym prowadnicą można w prosty sposób oddalić od ramy / kierownicy roweru, dzięki czemu zyskujemy dodatkową przestrzeń np. na przedni fotelik rowerowy.
  • Tylny bagażnik został poszerzony oraz doposażony w duże, boczne stelaże na sakwy rowerowe o każdym rozmiarze. Dodatkowo cały bagażnik dzięki specjalnym prowadnicą można w prosty sposób oddalić od ramy / siodełka roweru, dzięki czemu zyskujemy większą powierzchnie ładowności.
  • Mocne i niezawodne, hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro Hydro 160 z przodu i 140 z tyłu
  • Dynamo w przedniej piaście Shimano Nexus napędzające przednią mega mocną lampkę Spanninga Axendo o mocy 40 LUX
  • Piasta planetarna Shimano Nexus 7
  • Podwójna nóżka rowerowa Ursus Jumbo z udźwigiem do 80 kg i najszerszym rozstawem stopem na rynku !
     

przedni-bagaznik-batavus-quip-cargo

Designerski, przedni bagażnik Batavus w kolorze ramy, z atestowanym udźwigiem do 10 kg. Zaprojektowany specjalnie dla modelu Batavus Quip, cały bagażnik dzięki specjalnym prowadnicą można w prosty sposób oddalić od ramy / kierownicy roweru, dzięki czemu zyskujemy dodatkową przestrzeń np. na przedni fotelik rowerowy. Pod bagażnikiem znajduje się przednia lampka Spanninga Axendo o dużej mocy 40 LUX. Dzięki wyeliminowaniu haków mocujących przedni bagażnik do kierownicy rower zyskał na lekkości. Spora platforma bagażnika pozwala na montaż dużych koszyków lub skrzyń - sprawdź kompatybilne modele koszyków TUTAJ. 

tylny-bagaznik-quip-cargo-batavu
 

Tylny bagażnik Quip Cargo z regulacją położenia. Tylny bagażnik posiada możliwość przesunięcia całej platformy bagażnika do tyłu dzięki czemu zyskujemy dodatkową przestrzeń na duży bagaż lub w przypadku montażu tylnego fotelika mamy możliwość montażu tylnych sakw rowerowych. Po obu stronach znajdują się obszerne stelaże pozwalające na montaż nawet największych sakw rowerowych. Bagażnik wyposażony jest w zintegrowany system Yepp EasyFit dzięki, któremu możemy zamontować tylne foteliki rowerowe Yepp wyposażone w system Yepp EasyFit - sprawdź TUTAJ. Fotelik w sekundę wpina się w specjalne otwory na bagażniku.

stery-kierownicy-batavus-quip-cargo

Nowy model blokady sterów kierownicy. W rowerach wyposażonych w mocny przedni bagażnik to bardzo sprytne rozwiązanie i komfortowe rozwiązanie. Blokada pozwala w szybki i prosty sposób zablokować kierownicę w wybranej przez nas pozycji, dzięki czemu po zaparkowaniu roweru kierownica pod ciężarem bagażnika i bagażu nie będzie samoczynnie skręcała w jedną ze stron. Pozwoli uchronić to przed wypadnięciem bagażu z bagażnika oraz uchroni ramę przed obiciem przez rurki bagażnika.
 

pelna-oslona-lancucha-batavus-quip-2018
 

Pełna osłona łańcucha Hesling Xcero. Bardzo mocna osłona wykonana z odpornego na uderzenia plastiku ABS. Chroni ubrania przed zabrudzeniem się lub wkręceniem w łańcuch. Dodatkowo osłona łańcucha maksymalnie wydłuża żywotność całego napędu minimalizując kontakt łańcucha i zębatek z wodą, błotem i solą. Wewnątrz osłona została wyposażona w mini szczotki czyszczące łańcuch oraz zapobiegającego hałaśliwym uderzeniom łańcucha o plastikową obudowę w przypadku jego rozciągnięcia. Osłona łańcucha składa się z 3 elementów i każdy z nich można dokupić osobno w przypadku uszkodzenia.

numer-ramy-na-ramie-batavus-quip-2018

Indywidualny numer na ramie. Każdy model roweru Batavus Quip został wyprodukowany z indywidualną i niepowtarzalną tabliczką z numerem roweru. Taki zabieg daje gwarancję posiadania osobistego i jedynego w swoim rodzaju roweru. Dodatkowo niepowtarzalny numer roweru zwiększa szanse na odnalezienie skradzionego roweru. Batavus daje pełną gwarancję niepowtarzalności nadawanych numerów. Tabliczka z numerem znajduje się na środku ramy lub na jej początku w zależności od wersji roweru (męska / damska).
 

blokada-kola-axa-batavus-quip-2018
 

Blokada tylnego koła Trelock RS 355. Fabrycznie każdy rower Batavus Quip został wyposażony w blokadę tylnego koła (frame lock) Trelock RS 355. Podkowa posiada specjalny otwór umożliwiający wpięcie dodatkowej linki lub łańcucha Trelock (sprawdź dostępne linki i łańcuchy TUTAJ). Taki zabieg pozwoli nam na kompletne zabezpieczenie roweru jednym kluczykiem, blokując tylne koło oraz przypinając rower do elementu stałego. Zabezpieczenie posiada wysoki stopień bezpieczeństwa antykradzieżowego 10 na 15 w skali Trelock. 

hamulce-tarczowe-quip-cargo-batavus


Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro Hydro 160 z przodu i 140 z tyłu. O wasze bezpieczeństwo zadbają najnowszej generacji hamulce tarczowe, które dzięki modulatorowi siły hamowania bardzo szybko wyhamują rower zapobiegając zablokowaniu się przedniego koła w przypadku mocnego awaryjnego hamowania. Największą zaletą hamulców tarczowych jest gwarancja skutecznego hamowania nawet pod dużym obciążeniem. 


 

Rowery Batavus produkowane w holandii Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na dostępność oryginalnych części
5 lat na ramę i lakier
3 lata na przedni widelec
2 lata na pozostałe części i osprzęt
 


ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone.
Sprawdź jak pakujemy rowery.

BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.

30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

PEŁNA OFERTA ROWERÓW ELEKTRYCZNYCH TUTAJ

Specyfikacja Rower elektryczny Batavus Quip Extra Cargo Bosch 400Wh Black Mat

Bagażnik przedni:
Bagażnik tylny: Steco (made in Holland)
Blokada koła:
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Hamulec przedni: Tarczowy Tektro Orion ø160 mm (hydrauliczny)
Hamulec tylny: Tarczowy Tektro Orion ø160 mm (hydrauliczny)
Kierownica: Humpert City - aluminiowa jaskółka (Germany)
Lampka przednia: Spanninga Axendo 40 LUX
Lampka tylna: Spanninga O-Guard Xb
Łańcuch: KMC
Nóżka: Dwustronna Ursus Jumbo do 55 kg (made in Italy)
Obręcze: Rodi Vision - aluminiowe, stożkowe
Opony: CST Classic Zeppelin C1635
Osłona łańcucha: Pełna - Hesling Xcero (made in Holland)
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 7
Rodzaj silnika elektrycznego: Bosch Active Line 40Nm
Rozmiar kół:
Siodełko: Selle Royal Rio
Sterownik: Display Bosch Purion
Suport: Thun Germany (made in Germany)
Szprychy: SAPIM 2.34 stal nierdzewna (made in Belgium)
Waga: 25 kg (+ bateria 2,6 kg)
Zasięg: do 143km

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower elektryczny Batavus Quip Extra Cargo Bosch 400Wh Black Mat opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0