Kontakt
0

Rower miejski Gazelle Classic V7 Damski / Unisex

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny
KOD: A3635GZRO
EAN: 8717231283776

Rower miejski Gazelle Classic V7

Gazelle Classic V7 (dawniej Basic) legendarny już model mocnego i stylowego roweru holenderskiego do wygodnego przemieszczania się po mieście. Komfortowa, wyprostowana sylwetka osiągnięta dzięki odpowiedniemu profilowi ramy oraz kierownicy rodem z lat 60'. Niezniszczalna stalowa rama łączona techniką lutowania na zimno z 10 letnią gwarancją. Jako jeden z niewielu już holenderskich klasyków nadal wyposażony w materiałową osłonę łańcucha i koła.
Mało kto wie, że Gazelle Classic posiada nadwymiarowe koła 28" o średnicy 635mm (standardowy rozmiar 28" to 622mm). Dzięki większej średnicy jazda rowerem jest zdecydowanie bardziej komfortowa i efektywna.

W tylnej piaście znajduje się 7 biegowa piasta planetarna Shimano Nexus 7 - w przedniej piaście dynamo w piaście Shimano Nexus. Gazelle Classic tradycyjnie wyposażona jest w pełne oświetlenie LED, gumy na tylnym bagażniku, blokadę tylnego koła chroniącą przed kradzieżą AXA Solid Plus z dodatkowym miejscem na zintegrowanie linki lub łańcucha. Klasyczna wersja roweru Gazelle Classic z 3 biegami dostępna TUTAJ.

oslona-kola-i-lancucha-gazelle-classic-2018

Pełna osłona łańcucha oraz duża osłona koła wykonane z ekstremalnie mocnego i w pełni wodoodpornego materiału tekstylnego. Chronią ubrania przed zabrudzeniem się lub wkręceniem w łańcuch i tylne koło. Dodatkowo osłona łańcucha maksymalnie wydłuża żywotność całego napędu minimalizując kontakt łańcucha i zębatek z wodą, błotem i solą. W górnej części osłony łańcucha znajduje się stylowa nakładka z polerowanego aluminium. Dzięki rozpinanej osłonie w jej tylnej części mamy szybki dostęp do tylnej piasty w celach konserwacji czy czyszczenia łańcucha.
 

blokada-kola-gazelle-classic-2018
 

Blokada AXA Solid Plus. Fabrycznie każdy rower Gazelle Classic został wyposażony w blokadę tylnego koła (frame lock) AXA Solid Plus. Podkowa posiada specjalny otwór umożliwiający wpięcie dodatkowej linki lub łańcucha AXA (sprawdź dostępne linki i łańcuchy TUTAJ). Taki zabieg pozwoli nam na kompletne zabezpieczenie roweru jednym kluczykiem, blokując tylne koło oraz przypinając rower do elementu stałego. Podkowa AXA Solid Plus jest jednym z najbezpieczniejszych tego typu blokad holenderskiego producenta i znajduje się na 11 poziomie bezpieczeństwa na 15 możliwych. 
 

dynamo-w-piascie-hamulec-rolkowy-gazelle-classic-2018

Hamulec rolkowy Shimano Nexus. O wasze bezpieczeństwo zadba najnowszej generacji hamulec rolkowe Shimano Nexus, które dzięki modulatorowi siły hamowania bardzo szybko wyhamują rower zapobiegając zablokowaniu się przedniego koła w przypadku mocnego awaryjnego hamowania. Największą zaletą hamulców rolkowych jest gwarancja skutecznego działania w każdych warunkach pogodowych, niezależnie od opadów deszczu, śniegu czy jazdy po piachu. Zainstalowana tarcza radiacyjna chłodzi aluminiowe tarcze hamulca przed zbytnim nagrzaniem w przypadku dłuższej jazdy na hamulcu w terenie pagórkowatym.
 

siodelko-gazelle-classic-2018
 

Siodełko Selle Royal Classic. Siodełko wypełnione żelem i wyposażone w system sprężyn dla uzyskania optymalnego komfortu w trakcie jazdy po bezdrożach czy wyboistych płytach chodnikowych. Siodełko zostało wykonane mocnego materiały odpornego na wszysytkie warunki atmosferyczne, także zostawiając rower na deszczu wystarczy przetrzeć siodełko husteczką aby móc spokojnie usiąść bez obawy o zmoczenie spodni. 
 

nosek-blotnika-gazelle-classic-2018


Pięknie wyprofilowane błotniki w kolorze ramy z eleganckim dodatkamiem w postaci sygnowanego noska na przednim błotniku. Długość i szerokość błotników sprawia, że idealnie spełniają swoją rolę w trakcie mocnych opadów deszczu chroniąc nasze obuwie. Błotniki lakierowane są dokładnie tą samą techniką i lakierem co rama dzięki czemu lakier i kolor są ekstremalnie trwałe i odporne na wszystkie warunki atmosferyczne


 

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na pozostałe części i osprzęt
 


ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone.
Sprawdź jak pakujemy rowery.

BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.

30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Rower miejski Gazelle Classic V7 Damski / Unisex

Bagażnik przedni:
Bagażnik tylny: Steco (made in Holland)
Blokada koła:
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Dynamo:
Gumy na bagażniku: Tak, Widek (made in Holland)
Hamulec przedni: Shimano - V-Brake
Hamulec tylny: V-brake Shimano
Kierownica: Klasyczna holenderska kwadratowa HUMPERT 530mm - chromowana
Lampka przednia: Diodowa Move DUIS
Lampka tylna: Gazelle Spanninga LED XB
Łańcuch: KMC
Obręcze:
Opony: Schwalbe Delta Cruiser
Osłona łańcucha: Materiałowa HESLING Classic (made in Holland)
Osłona tylnego koła: Hesling (made in Holland)
Rama: Stalowa - lutowana - 10 lat gwarancji
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 7
Siodełko: Selle Royal SR 6261 Unisex
Szprychy: DT Swiss - Stal nierdzewna (przód 2mm; tył 2,32 mm)
Waga: 20 kg

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower miejski Gazelle Classic V7 Damski / Unisex opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0