Rower miejskie Creme CafeRacer 3S
Rower miejskie Creme CafeRacer 3S to damski rower wyposażony w obniżoną, lekką ramę, której geometria ułatwia wsiadanie oraz zsiadanie z roweru. Wykonana została ze stali malowanej proszkowo w modne i stylowe kolory. Dzięki zastosowaniu 28” kół, lekkiej ramy oraz dołączeniu przedniego bagażnika rower zapewni wygodne przemieszczanie się po mieście i ułatwi transport bagaży lub zakupów.
Zastosowana tylna przerzutka Shimano Nexus 3, która schowana jest w piaście tylnego koła, pozwoli wybrać jeden z 3 biegów zależnie od terenu, nachylenia i wymaganej prędkości. Shimano Nexus 3 to solidna konstrukcja stosowana w dużej ilości rowerów – od klasycznych holenderski, aż po rowery dziecięce. Manetka znajdująca się prawej części kierownicy charakteryzuje się intuicyjną obsługą. Biegi można zmieniać zarówno w jeździe, podczas pedałowania, jaki i podczas postoju.
Przedni układ hamulcowy w tym modelu stanowi hamulec typu Caliper, który oprócz skuteczności oferuje także niską awaryjność oraz łatwy i tani serwis. Za sterowanie przednim hamulcem odpowiada manetka zamocowana po lewej stronie kierownicy. Tylny hamulec zintegrowany jest z piastą („torpedo”) i aby z niego skorzystać należy z wyczuciem wcisnąć pedał w odwrotną stronę.
Zastosowane opony Schwalbe RoadCruiser w rozmiarze 28” x 1,35” doskonale sprawdzą się zarówno w terenie miejskim jak i poza nim. Wszechstronny bieżnik ułatwi podróż w każdych warunkach zarówno atmosferycznych jak i terenowych. Biały profil opony wpisuje się w kanon klasycznych rowerów holenderskich, które poza wygodą i komfortem muszą wyglądać elegancko oraz schludnie.
Producent w standardowym wyposażeniu oferuje ogromną ilość akcesoriów oraz detali, które powodują, że rower wart jest swojej ceny. Siodełko oraz chwyty to autorska konstrukcja firmy Creme, oświetlenie tylne to Spanninga Pixeo XDS, a przednie to Union Retro LED. Aby zapewnić komfort pedałowania zastosowano pedały VP-628, których klasyczny wygląd doskonale pasuje do takiego typu rowerów. Do wyposażenia należy również przedni bagażnik, który pozwoli na przewóz i transport bagaży, torebki lub zakupów. Przed zachlapaniem i ubrudzeniem odzieży zastosowano aluminiowe błotniki oraz pełną osłonę łańcucha.
- Wkład suportu: kwadrat, mufa 68 mm
- Hamulec przedni: Caliper
- Hamulec tylny: typu ”torpedo” / zintegrowany z piastą
- Bagażnik / Koszyk: przedni bagażnik Creme, chromowany
- Łańcuch: KMC 1/2" x 3/32"
- Korby: stalowe, 170 mm, 44 z.
- Błotniki: stal nierdzewna
- Widelec: stal Hi-Ten, mufowany, 1"
- Rama: stal Hi-Ten
- Chwyty: Creme
- Kierownica: aluminiowa, chromowana, szerokość: 580 mm
- Stery: First, z gwintem, 1”
- Piasta przednia: Joytech
- Piasta tylna: Shimano Nexus 3
- Przednie oświetlenie: Union retro, zasilane bateriami, 10 lux
- Tylne oświetlenie: Spanninga Pixeo XDS zasilane bateriami
- Pedały: VP-628
- Obręcze: aluminium polerowane w rozmiarze 28”
- Siodło: Creme
- Sztyca: aluminiowa, chromowana o średnicy 26,0 mm
- Manetki: obrotowa, 3-biegowa
- Szprychy: stal nierdzewna
- Podpórka: aluminium
- Wspornik kierownicy: aluminium, polerowany
- Opony: Schwalbe RoadCruiser PP 37-622, 28” x 1,35”
- Waga: 14,8 kg
- Dodatki: stylowy dzwonek
Specyfikacja Rower miejskie Creme CafeRacer 3S Biały
Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.
Jak pakujemy rowery?
Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
- inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
- stan napięcia łańcucha
- stan oświetlenia
- kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
- kontrola ciśnienia i ułożenia opon
- sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
- pełna regulacja hamulców i przerzutek
- kontrola prawidłowego naciągu szprych
- kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych)
- kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp.
- krótka jazda próbna (na życzenie)
- usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń
Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy.
Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)
Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.
Jak dobrać rozmiar ramy?
Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.
Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.
Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.