Kontakt
0

Rower elektryczny Batavus Bryte E-go Yamaha 400Wh

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny
Ocena klientów:  

Rower elektryczny Batavus Bryte E-go Yamaha 400Wh

Rower elektryczny Batavus Bryte E-go Yamaha to model, który w nowym sezonie zastąpił sprawdzony model roweru elektrycznego na systemie wspomagania elektrycznego Yamaha Batavus Stream. Batavus Bryte Yamaha to nowoczesny i komfortowy rower elektryczny z niezawodnym silnikiem Yamaha o potężnym momencie obrotowym 80 Nm. Został wyposażony w baterię o ogromnej pojemności 11 Ah wykonaną w najnowszej technologi, która umożliwia pokonanie, aż do 110 km, co w powiązaniu z tak mocnym silnikiem stawia Batavusa Bryte w światowej czołówce. Japoński silnik Yamaha posiada czujniki rotacji, prędkości oraz momentu obrotowego, które współdziałając sprawiają, że jazda jest przyjemna, elastyczna i w pełni dostosowana do naszych indywidualnych warunków jazdy. Dodatkowo Batavus Bryte E-go został wyposażony w system WalkAssist, który pozwala na poruszanie się rowerem do 6 km/h bez potrzeby pedałowania - opcja ta jak sama nazwa wskazuje powinna być wykorzystywana podczas prowadzenia roweru.
Szczególną cechą elektrycznych rowerów Batavus jest fakt, że budowane są na podstawie standardowej wersji modeli zwykłych rowerów. Tak samo Batavus Rower elektryczny Yamaha Batavus Bryte E-go został zaprojektowany na bazie zwykłego roweru Batavus Bryte N8. Przez co rower zachowuje naturalność, lekkie prowadzenie i wizualną lekkość. 


Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste

PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.



WIRTUALNA KARTA ROWERU

Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ

Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 


silnik-yamaha-batavus-bryte-ego-yamaha-rower-elektryczny
Najmocniejszy na rynku silnik elektryczny Yamaha PWseries o ogromnym momencie obrotowym 80Nm ! Japoński silnik Yamaha posiada czujniki rotacji, prędkości oraz momentu obrotowego, które współdziałając sprawiają, że jazda jest przyjemna, elastyczna i w pełni dostosowana do naszych indywidualnych warunków jazdy. System WalkAssist, który pozwala na poruszanie się rowerem do 6 km/h bez potrzeby pedałowania - opcja ta jak sama nazwa wskazuje powinna być wykorzystywana podczas prowadzenia roweru. 3 opcje wspomagania ECO-STD-HIGH. System wspomagania Zero-Cadence-Support rozpoczyna wspomaganie natychmiast po naciśnięciu na pedał bez najmniejszego opóźnienia w czasie. Moc 250W / waga 3,5 kg. Made in Japan. 

wyswietlacz-batavus-bryte-ego-yamaha-rower-elektryczny
 

Wyświetlacz Batavus by Yamaha LCD - duży, czytelny i w pełni podświetlany wyświetlacz funkcji roweru elektrycznego z napędem Yamaha. Umieszczony centralnie na kierownicy. Sterowanie odbywa się za pomocą kontrolera umieszczonego z prawej strony kierownicy - całość sterowana kciukiem bez potrzeby odrywania dłoni od kierownicy. Posiada Wbudowany port USB - do ładowania telefonów, GPS czy dodatkowego zewnętrznego oświetlenia. Bajecznie prosty montaż i demontaż za pomocą jednego przycisku. Pełny wykaz funkcji dostępny z poziomu specyfikacji technicznej znajdującej się poniżej opisu. 

bateria-batavus-bryte-ego-yamaha-rower-elektryczny

Bateria litowo-jonowa Yamaha o pojemności 11Ah/397Wh/36V. Zamontowana na tylnym bagażniku, wykonana w najnowszej technologi, która umożliwia pokonanie, aż do 110 km, co w powiązaniu z tak mocnym silnikiem stawia Yamahę w światowej czołówce. Zabezpieczona na bagażniku zamkiem otwieranym kluczem z blokady tylnego koła AXA Defender. Zintegrowany wskaźnik LED poziomu naładowania baterii. Bateria Yamaha posiada gwarantowaną pełną żywotność do 700 pełnych ładowań co oznacza bezawaryjne działanie przez co najmniej 42.000 km. Szybki czas pełnego naładowania tylko 4h. Batavus Bryte sprzedawany jest w zestawie z ładowarką baterii Yamaha 220-240V, 50/60Hz.

linki-w-ramie-batavus-bryte-2018




Pancerze i linki hamulców oraz biegów ukryte zostały sprytnie w ramie, a ich prowadzenie zostało umieszczone od strony wewnętrznej poprzez specjalnie do celu celu zaprojektowanie otwory w ramie roweru. Taki zabieg zmniejszył widoczność pancerzy przez co rower zyskał jeszcze więcej prestiżu i elegancji. Często niezauważalne designerskie smaczki w postaci jednego czerwonego pancerza i mocno spłaszczonej górnej części ramy.

amortyzator-pod-siodelkiem-batavus-bryte-2018


Amortyzowana sztyca podsiodełkowa Post Modern z płynną regulacją twardości amortyzatora. Amortyzator Post Modern składana się z systemu sprężyn i elastomeru dla zmaksymalizowania komfortu podczas jazdy po nierównym terenie. Skok amortyzatora to 35mm, a możliwość regulacji waha się w granicach 10-15mm w zależności od ustawionego stopnia twardości.

amortyzator-w-glowce-ramy-batavus-bryte-2018




Przedni amortyzator Batavus HeadShock sprytnie ukryty pod główką ramy. Amortyzator oparty jest na systemie  elastomerów dla zachowania jak najdłuższej żywotności. Skok amortyzatora to ok 25 mm co w warunkach miejskich jest w zupełności wystarczającą wartością. Największą zaletą amortyzatorów typu HeadShock jest ich obniżona waga oraz zdecydowanie bardziej elegancji wygląd wtapiający się w całość z ramą roweru. 

piasta-shimano-nexus-8-premium-batavus-bryte-2018


Piasta planetarna Shimano Nexus 8 Premium. Najwyższy model piasty planetarnej Shimano Nexus o obniżonej wadze oraz zmniejszonych oporach toczenia, głównie z uwagi na zastosowanie łożysk igiełkowych. Do dyspozycji mamy 8 przełożeń o zakresie 307%, co porównać można z 24 biegami w przerzutkach zewnętrznych. Dużą zaletą biegów w piaście jest możliwość zmiany przełożeń w każdym czasie jazdy również podczas pedałowania oraz na postoju. 

hamulce-hydrauliczne-magura-hs11-batavus-bryte-2018




Hamulce hydrauliczne Magura HS33 (made in Germany). O Twoje bezpieczeństwo zadba niezawodny system hamulców hydraulicznych v-brake Magura HS33 (made in Germany) o zwiększonej mocy hamowania i z automatycznym czujnikiem odcięcia wspomagania podczas hamowania. Ten sam system hamulców Magura jest montowany w najdroższych rowerach elektrycznych wszystkich marek Premium (Batavus, Gazelle, Koga, Giant). 

opony-do-rowerow-elektrycznych-schwalbe-energizer-rowery-batavus


Opony Schwalbe Energizer Plus 50 km/h. To opona rowerowa specjalnie skonstruowana do rowerów elektrycznych. Wysokojakościowa mieszanka gumy posiada niskie opory toczenia i przede wszystkim bardzo dobrą przyczepność. To daje pełne bezpieczeństwo również przy wysokich prędkościach w zakrętach. Opony Schwalbe Energizer posiadają certyfikat ECE-R75 i są dopuszczone do użytku również w najszybszych rowerach elektrycznych do 50 km/h. Opona została wyposażona we wkładkę antyprzebiciową Schwalbe GreenGuard 3mm specjalnego kauczuku oraz paski odblaskowe dla zwiększenia widoczności bocznej po zmroku. 

podkowa-axa-batavus-bryte-2018

Blokada tylnego koła AXA Defender. Ten sam kluczyk do podkowy AXA i zamka baterii na bagażniku. Legendarne już stacjonarne zabezpieczenie holenderskiego producenta to najbezpieczniejsze zapięcie w swojej klasie. Zostało sklasyfikowane na 15 poziomie bezpieczeństwa w 15 poziomowej skali. Z uwagi na bardzo gruby hartowany pałąk oraz specyficzną budowę jego przecięcie w miejscu publicznym graniczy z cudem. W zestawie znajdują się dwa klucze z możliwością dorobienia jedynie poprzez stronę producenta podając kod zabezpieczający, co zmniejsza do minimum ryzyko dorobienia klucza przez osoby trzecie. AXA Defender posiada specjalny otwór AXA Plug-in pozwalający na zintegrowanie dodatkowego zabezpieczenia z postaci łańcucha lub linki (sprawdź dostępne linki i łańcuchy).

  • pełna obudowa łańcucha i częściowa koła HESLING dla ochrony odzieży przed uszkodzeniem lub zabrudzeniem
  • pełne błotniki SKS Germany wykonane z lekkiego i ekstremalnie mocnego poliwęglanu

Rowery Batavus produkowane w holandii Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na części elektryczne i pozostałe
 


ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone.
Sprawdź jak pakujemy rowery.

BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.

30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

PEŁNA OFERTA ROWERÓW ELEKTRYCZNYCH TUTAJ

Specyfikacja Rower elektryczny Batavus Bryte E-go Yamaha 400Wh

Amortyzator: Batavus HeadShock
Bateria Wh: 500
Blokada koła: AXA Defender (made in Holland)
Błotniki: Orion Grip-Type (made in Italy)
Chwyty: Batavus Ergo by Herrmans (made in Finland)
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Dzwonek: Tak
Gumy na bagażniku: TAK, Widek (made in Holland)
Hamulec przedni: Magura HS11 - hydrauliczne (made in Germany)
Hamulec tylny: Magura HS11 - hydrauliczne (made in Germany)
Lampka tylna: Batavus E-series by Spanninga
Nóżka: Spanninga Libra - udźwig 40 kg
Obręcze:
Opony: Schwalbe Spicer
Osłona łańcucha: Pełna AXA Multi Open (made in France)
Producent silnika: YAMAHA
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 8
Rodzaj silnika elektrycznego: Yamaha PWseries 80Nm
Siodełko: Selle Royal FreeWay RoyalGel i elastomery (made in Italy)
Sterownik: Batavus by Yamaha LCD
Sztyca podsiodełkowa: Amortyzowana Post Modern
Waga: 25 kg

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower elektryczny Batavus Bryte E-go Yamaha 400Wh opinie

~janusz50
Środa, 10-04-2019 19:31
Od 5ciu dni jestem szczęśliwym posiadaczem roweru Batavus Bryte Yamaha 400Wh. Połączenie roweru holenderskiego z osprzętem Yamaha tworzy produkt wprost idealny o kosmicznej technice, wyglądzie i nie ma do czego się przyczepić. Przez 5 dni jeździłem nowym nabytkiem i pod górę długości 1,5 km poprzednim Batavusem Fuego 8 zaczynałem wjeżdżać na 3 biegu a ostatnie 300 m wjeżdżałem na jedynce z prędkością 4 km\h tym rowerem od początku do końca na biegu 5 wjechałem na tą samą górę z prędkością 16km\h.
Wspomaganie jest bardzo mądrze ustawione. Pedałując normalnie czuję się wspomaganie w momencie mocnego naduszenia na pedały wspomaganie wręcz niesie z szybkością do przodu. Bateria spoko po 5 dniach użytkowania straciła 25% mocy a przejechałem po zróżnicowanym terenie 62 Km dodam tylko że sam ważę 125 kg a więc dla baterii cały czas pod wiatr. Rower wart swojej ceny gorąco polecam zakup.

~gosc git
Czwartek, 05-04-2018 16:03
Świetny, mocny silnik. Na prawdę wygodna pozycja w trakcie jazdy. Dziękuję za doradztwo. Pozdrowienia ze Szczecinka.

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0