Kontakt
0

Rower elektryczny Batavus Sella E-go Bosch Men Black Mat

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny
KOD: B12076RO

Podobne produkty

Kufer rowerowy Polisport DFS uniwersalny

149,90 zł
Kufer rowerowy Polisport DFS uniwersalny

Kufer rowerowy Polisport DFS uniwersalny

149,90 zł
Kufer rowerowy Polisport DFS uniwersalny

Łańcuch AXA DPI 110 do Axa Defender

198,90 zł
Łańcuch AXA DPI 110 do Axa Defender

Łańcuch AXA DPI 110 do Axa Defender

198,90 zł
Łańcuch AXA DPI 110 do Axa Defender

Rower elektryczny Batavus Sella E-go Bosch

Batavus Sella E-go - made in Holland

Rower elektryczny Batavus Sella E-go Bosch to pierwszy rower Batavusa i jeden z pierwszych na świecie wyposażonych w najmocniejszy system wspomagania Bosch Performance Line. Bosch Performance Line został zaprojektowany z myślą o sportowych i rekreacyjnych rowerach elektrycznych poruszających się w terenach górzystych gdzie potrzebna jest większa moc silnika, w tym wypadku mamy do dyspozycji, aż 60 Nm momentu obrotowego. System wspomagania elektrycznego Bosch Performance Line pozwala na wygodną i bezpieczną jazdę z prędkością do 25 km/h, po przekroczeniu tej prędkości system przestaje wspomagać i rower jest napędzany klasycznie.  Całkowicie nowy system Bosch Performance Line to nowość na rok 2015, który oferuje nam pełne wsparcie elektroniczne, najniższy poziom wibracji i 3 sensory prędkości, obrotu korby oraz prędkości, które przesyłają dane 1000 razy na sekundę w celu zapewnia maksymalnej precyzji działania. Bosch Performance Line w porównaniu ze swoim poprzednikiem z roku 2014 jest lżejszy, posiada krótszą odległość pedałów i jest bardziej ergonomiczny.

  • Bateria na tylnym bagażniku 396 Wh / 36 V / 11 Ah - waga 2,6 kg - posiada zintegrowany wskaźnik poziomu naładowania baterii
  • Silnik o momencie obrotowym 60 Nm / 250W / waga 4kg
  • 4 opcje wspomagania: ECO, CRUISER, SPORT, TURBO
  • zasięg do 135 km - to maksymalny zasięg roweru w trybie ECO podczas jazdy w terenie lekko pagórkowatym, przy jeździe ze średnią prędkością ok 25 km/h, z lekkim przeciwnym wiatrem, w temperaturze 10-20°C, używając odpowiednich biegów do aktualnej prędkości - dane dla osoby o wadze 70-80 kg. Minimalny zasięg roweru 50 km osiągniemy korzystając z opcji TURBO, podczas jazdy w terenie górzystym z dużą różnicą nachylenia terenu przy średniej prędkości 25 km/h, z mocnym wiatrem przeciwnym, w temperaturze poniżej 10°C,  - dane dla osoby o wadze powyżej 85 kg
  • Ładowarka w zestawie - wymiary 190 mm x 86 mm x 54 mm / waga ok 800 gram / czas pełnego ładowania 3,5 h / 207-264V /  47-63Hz
  • Czytelny, podświetlany, duży wyświetlacz Bosch Intuvia umieszczony centralnie na kierownicy, w pełni sterowany bez odrywania dłoni od kierownicy. Dodatkowo aktywne przyciski sterownia na wyświetlaczu. 

GWARANCJA:

10 lat gwarancji na dostępność oryginalnych części i akcesoriów
3 lata na ramę i przedni widelec
2 lata na lakier
2 lata na części i akcesoria
2 lata na silnik i baterię

Specyfikacja Rower elektryczny Batavus Sella E-go Bosch Men Black Mat

Amortyzator: Batavus HeadShock
Bagażnik tylny: Bosch PC aluminiowy z osłoną tylnego błotnika (made in Germany)
Bateria:
Blokada koła: AXA Defender (made in Holland)
Błotniki: SKS Bluemels (made in Germany)
Chwyty: XLC VLG-884
Dętki:
Gumy na bagażniku: Widek (made in Holland)
Hamulec przedni: Magura HS11 - hydrauliczne (made in Germany)
Hamulec tylny: Magura HS11 - hydrauliczne (made in Germany)
Kierownica:
Lampka przednia: Bosch EMO LED by Spanninga Holland
Lampka tylna: Spanninga Holland Plateo XDS LED (na baterie)
Łańcuch: KMC
Obręcze:
Opony: Schwalbe Energizer
Osłona łańcucha: Hesling Curana Bosch (made in Holland)
Przerzutki: Shimano Deore V9
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj silnika elektrycznego: Bosch Performance Line 60 Nm
Siodełko: Selle Royal Ruvola RoyalGel (made in Italy)
Sterownik: Display Bosch Intuvia Active
Szprychy: SAPIM 2.0 stal nierdzewna (made in Belgium)
Sztyca podsiodełkowa: Amortyzowana Post Modern
Umiejscowienie silnika: Centralnie (w korbie)
Waga: 22 kg (+ bateria 2,4 kg)
Wspornik kierownicy: Batavus Ahead ErgoMatic IV - regulowany w każdej płaszczyźnie bez potrzeby używania narzędzi
Zasięg: do 160 km

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower elektryczny Batavus Sella E-go Bosch Men Black Mat opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0