Kontakt
0

Rower elektryczny Batavus Diva E-go

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny

Podobne produkty

Przedni bagażnik rowerowy Steco Comfort
czarny mat

139,90 zł
Przedni bagażnik rowerowy Steco Comfort

Przedni bagażnik rowerowy Steco Comfort

(czarny mat)
139,90 zł
Przedni bagażnik rowerowy Steco Comfort (czarny mat)

Łańcuch AXA RLC 100 do podkowy AXA

129,90 zł
Łańcuch AXA RLC 100 do podkowy AXA

Łańcuch AXA RLC 100 do podkowy AXA

129,90 zł
Łańcuch AXA RLC 100 do podkowy AXA

Rower elektryczny Batavus Diva E-go

Rower elektryczny Batavus Diva E-go to jeden z najbardziej popularnych modeli wśród młodych i energicznych dziewcząt i kobiet. Nowoczesna kolorystyka i dobór modnych dodatków przyciągają wzrok jak magnez. Diva to komfortowy rower miejski zarówno do jazdy na co dzień do pracy, szkoły czy na zakupy jak i na weekendowe wyjazdy poza miasto do lasu czy parku. Dzięki odpowiednim kątom nachylenia na rowerze poruszamy się w wygodnej wyprostowanej pozycji, gdzie dłonie lekko i komfortowo opierają się o skórzane chwyty kierownicy typu jaskółka. Balonowe opony w rozmiarze 28" i o szerokości, aż 47 mm mają za zadanie wyłapywać nierówności na drodze i stawiać jak najmniejsze opory toczenia. 7 biegowa piasta Shimano Nexus pozwoli na wygodne poruszanie się po mieście, dodatkowo istnieje możliwość zmiany biegów podczas postoju - jak w samochodzie :)

silnik roweru elektrycznego batavus sanyo
 

Batavus Diva E-go napędzany jest małym, prawie niewidocznym dla oka silnikiem o sporym momencie obrotowym 25Nm, japońskiej firmy Sanyo, zamontowanym w przedniej piaście. Silnik bezszczotkowy, nie stawia oporów toczenia. Został wykonany w prostej, sprawdzonej i niezawodnej technologi Batavus E-motion. Jego średnica jest tak mała, że klienci często porównują go do dynama w piaście. 

sterownik roweru elektrycznego batavus sparta




Prosty, czytelny i bajecznie łatwy w obsłudze panel sterujący dla osób, które nie lubią zajmować się skomplikowanymi i złożonymi wyświetlaczami. Panel oferuje możliwość ustawienia 5 trybów wspomagania tak aby dopasować je do panujących na drodze warunków. Tryb Turbo tj. 5 opcja wspomagania pozwoli na podjechanie pod największe wzniesienie bez najmniejszego problemu. Całość napędu, sterowana jest za pomocą sterownika umieszczonego na kierownicy (tak zwanego displaya), na którym umieszczone są diody LED pokazujące stan naładowania baterii oraz aktualnie włączony tryb wspomagania.

bateria na bagazniku rower elektryczny batavus



Bateria została umieszczona pod bagażnikiem, tak by nie przeszkadzała w normalnym użytkowaniu roweru, na baterii zostały umieszczone diody wskazujące stan naładowania. Bateria została wyprodukowana w technologii litowo-jonowej i posiada dwie pojemności 300 lub 400 Wh, co pozwoli Wam cieszyć się jazdą ze wspomaganiem 143 km (w zależności od wybranej opcji baterii, aktualnej opcji wspomagania, nachylenia terenu oraz warunków atmosferycznych). Baterie do naładowania można wyciągnąć spod bagażnika za pomocą specjalnego w celu zabrania baterii do domu lub pracy. Istotną cechą baterii jest również brak pamięci dzięki czemu baterię można ładować zawsze i wszędzie nie zależnie od aktualnego poziomu naładowania - dokładnie w ten sam sposób jak baterię w nowoczesnych telefonach Bateria na rowerze jest zabezpieczona przed kradzieżą zamkiem na kluczyk holenderskiej firmy AXA, który jest równocześnie kluczykiem od podkowy tj. zabezpieczenia tylnego koła AXA Defender.



Batavus E-motion wyposażony jest w dodatkową manetkę Assist Module, która działa podobnie do manetki gazu w motocyklach.
WALK ASSIST MODULE - która pozwala na jazdę rowerem bez potrzeby pedałowania z prędkością 6 km/h. Funkcja ta jest przydatna podczas gdy jesteśmy zmuszeni prowadzić rower do garażu, na bagażnik, nie musimy go wówczas ciągnąć czy pchać.
POWER ASSIST MODULE - to chwilowy wzrost mocy silnika w celu szybszego startu lub podczas jazdy pod większe wzniesienie.





 

Rower sprzedawany jest bez baterii. Wybierz jedną z dwóch opcji pojemnościowych dostosowanych do Twoich potrzeb:

                                                        bateria rower elektryczny batavus emotion 300Wh                                       Bateria rower elektryczny batavus emotion 400wh
                                              300 Wh zasięg do 108 km (8,8Ah/317Wh/36V) - KUP BATERIĘ               400 Wh zasięg do 143 km (11Ah/396Wh/36V) - KUP BATERIĘ

Piasta planetarna Shimano Nexus 3 podwyższa komfort jazdy, a jej zakres przełożeń w zupełności wystarcza do rekreacyjnej jazdy. Po rozładowaniu baterii piasta Shimano Nexus 3 bez problemu napędzi rower z Twoją pomocą. Bardzo istotna jest stosunkowo niska waga roweru, gdyż tylko 24,2 kg + bateria 2,4 kg = 26,6 kg kompletny rower elektryczny z pełnym osprzętem miejskim to naprawdę niewiele !

siodelko wygodne selle royal na sprezynach


Bardzo komfortowe siodełko rowerowe Selle Royal Drifter o szerokości 250mm. Luksusowe wypełnienie żelowe RoyalGel, któy jest tak miękki że redukuję nacisk na okolice prostaty o około 40% w porównaniu do pozostałych siodełek żelowych. Dodatkowo siodełko zostało wyposażony w system podwójnych sprężyn zwiększających komfort do maksimum. 

 

Przedni bagaznik rowerowy w rowerze elektrycznym





Rower został wyposażony w kompletny system transportowych bagażników. Przedni bagażnik holenderskiej firmy STECO z bezpiecznym udźwigiem do 15kg o wymiarach platformy 30 cm x 30 cm pozwoli na przeworzenie bardzo dużego kosza lub skrzynia. Często również wykorzystywany jest do transportu kotów lub niewielkich psów - transportując zwierzaka na przednim bagażniku mamy go cały czas na oku. Tylny bagażnik ma udźwig 25 kg i został wyposazony w ekspandery transportowe ułatwiające zamocowanie przedmiotów na bagażniku.

blokada kierownicy roweru elektrycznego batavus





Blokada sterów kierownicy to bardzo praktyczny system pozwalający na zablokowanie położenia kierownicy w wybranym przez nas ułożeniu. Sprawdza się szczególnie w przypadku przwożenia czegoś na przednim bagażniku gdy po zatrzymaniu siła ciążenia samoczynnie skręca kierownicę w lewo lub w prawo, jednocześnie przechylając zawartość bagażnika. Po właczeniu blokay mamy możliwość zablokowania kierownicy z pozycji na wprost. 
 

Batavus Diva E-go został w pełni wyposażony i posiada:
  • kompletne przednie i tylne oświetlenie w technologii LED 
  • pełne i długie błotniki chroniące nasze obranie przed wodą i błotem
  • paski odblaskowe na oponach
  • skórzane chwyty kierownicy
  • pełna osłona łańcucha AXA maksymalnie wydłuża żywotność całego napędu oraz zabezpiecza naszą odzież przed zabrudzeniem
  • bezpieczna blokada tylnego koła AXA Solid, do której można dokupić dodatkowy łańcuch czy linkę i w pełni zabezpieczyć rower jednym kluczykiem

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na baterię, silnik oraz wszystkie elementy elektryczne
2 lata na pozostałe części i osprzęt
 


ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone.
Sprawdź jak pakujemy rowery.

BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.

30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.


Rewelacyjny holenderski rower ze wspomaganiem w bardzo atrakcyjnej cenie !
Niezależny test roweru elektrycznego Batavus Diva E-Go na portalu BikeWorld.pl kliknij TUTAJ
D
odatkowa galeria BikeWorld roweru elektrycznego Batavus Diva E-go. 

Specyfikacja Rower elektryczny Batavus Diva E-go

Bagażnik tylny: Steco (made in Holland)
Bateria:
Blokada koła: AXA Defender (made in Holland)
Chwyty: Skórzane San Marco (made in Italy)
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Dzwonek:
Gumy na bagażniku: TAK, Widek (made in Holland)
Hamulec przedni: Rolkowy Shimano Inter-M BR-IM45
Hamulec tylny: Rolkowy Shimano Inter-M BR-IM45
Kierownica: Humpert City - aluminiowa jaskółka (Germany)
Lampka przednia: Spaninga Roxeo (zasilana z baterii)
Lampka tylna: Spanninga Solo
Nóżka: Spanninga Libra - udźwig 40 kg
Obręcze:
Opony: CST Classic Zeppelin C1635
Osłona łańcucha: Pełna AXA Multi Open (made in France)
Pompka: SKS Rookie (made in Germany)
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 7
Rodzaj silnika elektrycznego: Batavus E-motion 22 Nm
Siodełko: Selle Royal FreeWay RoyalGel i elastomery (made in Italy)
Sterownik: Batavus E-go LED
Suport:
Szprychy: SAPIM 2.0 stal nierdzewna (made in Belgium)
Umiejscowienie silnika: W przednim kole
Waga: 23 kg (+ 2,4 kg bateria)
Wspornik kierownicy: Humpert - reuglacja wysokości i kąta
Zasięg: do 100 km

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower elektryczny Batavus Diva E-go opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0