Kontakt
0

Rower elektryczny Batavus Monaco E-go N7

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny

Podobne produkty

-26%

Składany koszyk rowerowy KlickFix Bike Basket
Folklor

249,90 zł
Składany koszyk rowerowy KlickFix Bike Basket

Składany koszyk rowerowy KlickFix Bike Basket

(Folklor)
249,90 zł
Składany koszyk rowerowy KlickFix Bike Basket (Folklor) -26%

Lusterko rowerowe ZEFAL Spin

54,90 zł
Lusterko rowerowe ZEFAL Spin

Lusterko rowerowe ZEFAL Spin

54,90 zł
Lusterko rowerowe ZEFAL Spin

Łańcuch AXA DPI 110 do Axa Defender

198,90 zł
Łańcuch AXA DPI 110 do Axa Defender

Łańcuch AXA DPI 110 do Axa Defender

198,90 zł
Łańcuch AXA DPI 110 do Axa Defender

Rower elektryczny Batavus Monaco E-go N7

100% made in Holland

Rower elektryczny Batavus Monaco E-go N7 to jeden z najbardziej popularnych elektrycznych modeli miejsko-turystycznych holenderskiej firmy. Jako jeden z rowerów klasy Premium Monaco w roku 2015 otrzymał bardzo dużo nowości technicznych. Najważniejszymi punktami są nowy silnik i bateria:

  • silnik w przedniej piaście D-light 30 Nm (bardzo cichy i stabilny technologia zaczerpnięta z ION®-technologie)
  • bateria ION®-technologie. Rower sprzedawany jest bez baterii. Do wyboru są 3 opcje pojemnościowe:
  1. 300 Wh zasięg 70 km (8,8Ah/317Wh/36V)    KUP ---TUTAJ---
  2. 400 Wh zasięg 100 km (11Ah/396Wh/36V)   KUP ---TUTAJ---
  3. 500 Wh zasięg 130 km (14,5Ah/522Wh/36V) KUP ---TUTAJ---
  • opcja WalkAsssist , która pozwala na jazdę rowerem bez potrzeby pedałowania z prędkością 6 km/h. Funkcja ta jest także przydatna:
  1. przy szybszym starcie roweru - gdy musimy ruszyć z miejsca np.  gdy rower posiada na sobie większy bagaż
  2. podczas startu jazdy pod stromą górkę
  3. podczas gdy jesteśmy zmuszeni prowadzić rower, nie musimy go wówczas ciągnąć czy pchać
  • opcja PowerAssist- ekstra wspomaganie podczas jazdy. Manetka daje nam możliwość otrzymania dodatkowej mocy wspomagania podczas jazdy. Opcja bardzo użyteczna podczas wyprzedzania lub jazdy pod stromą górę. Wspomaganie jest tym mocniejsze im niższy poziom wspomagania mamy włączony
  • czytelny wyświetlacz LCD umieszczony centralnie na kierownicy
  • nowy, jeszcze bardziej przyjemny w użytkowaniu wspornik kierownicy Batavus Ergomatic IV z regulacją w każdej płaszczyźnie bez potrzeby używania narzędzi (pozycję za kierownicą możemy zmienić kiedy tylko najdzie nas na to ochota, bez najmniejszego wysiłku)
  • przednia designerska lampka została zintegrowana z przednim widelcem, lampkę dostarczyło holenderska firma oświetlenia AXA. Lampka z jedną mocną diodą LED o mocy, aż 25 LUX
  • tylny aluminiowy bagażnik został stylowo zintegrowany z tylną lampką oraz zyskał dłuższy tył dla jeszcze większej ochrony tylnej lampki oraz wygody podnoszenia roweru. Posiada on także specjalny dolny profil chroniący błotnik przed uderzeniem
  • pełna osłona łańcucha holenderskiej firmy AXA z wbudowanym automatycznym napinaczem łańcucha, zyskała nowy bardziej ergonomiczny wygląd, dodatkowo posiada wycięcie na całej górnej części dzięki czemu jest lżejsza nie tylko wagowo, ale przede wszystkim wizualnie

Batavus Monaco N7 został wyposażony w osprzęt z najwyższej półki rowerów turystycznych tj.

  • tylna piasta posiada 7 przełożeń Shimano Nexus 7 (z możliwością zmiany podczas postoju)
  • w przedniej oraz tylnej piaście zostały zamontowane jedne z najwyższych modeli hamulców rolkowych Shimano Inter-M BRIM45 z dużą tarcza chłodzącą i większą mocą hamowania
  • najwyższy komfort jazdy zapewnia system amortyzacji, pod siodełkiem oraz w przednim widelcu, obydwa amortyzatory z możliwością regulacji twardości.
  • całkowicie zabudowany łańcuch oraz osłona tylnego koła sprawią, że skończy się era jazdy w obcisłej i niewygodnej odzieży - teraz możesz jeździć w tym w czym chodzisz na co dzień
  • opony Schwalbe Citizen dopuszczone prawnie do montażu na rowerach elektrycznych

GWARANCJA:

  • 10 lat gwarancji dostępności oryginalnych części po podaniu numeru ramy
  • 3 lata gwarancji na ramę
  • 2 lata na baterię i silnik
  • 2 lata gwarancji na przedni widelec
  • 2 lata gwarancji na lakier i elementy chromowane
  • 2 lata gwarancji na pozostałe części i akcesoria

Kupując Batavusa Monaco mamy gwarancję  komfortu i przyjemność jazdy w wygodnej wyprostowanej pozycji, długowieczność roweru nawet przy codziennym użytkowaniu, odporności na deszcz, mróz i wysokie temperatury. Rowery holenderskie Batavus to synonim trwałości i jakości. 

Specyfikacja Rower elektryczny Batavus Monaco E-go N7

Amortyzator: Humpert X-tas-Y
Bagażnik tylny: Steco (made in Holland)
Bateria:
Blokada koła: AXA Defender (made in Holland)
Błotniki: Curana Trekking (made in Belgium)
Chwyty: Skórzane San Marco (made in Italy)
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Dzwonek:
Gumy na bagażniku: TAK, Widek (made in Holland)
Hamulec przedni: Rolkowy Shimano Inter-M BR-IM45
Hamulec tylny: Rolkowy Shimano Inter-M BR-IM45
Kierownica: Humpert City - aluminiowa jaskółka (Germany)
Lampka przednia:
Lampka tylna: Batavus E-series by Spanninga
Łańcuch: KMC
Nóżka: Spanninga Libra - udźwig 40 kg
Obręcze:
Opony: Schwalbe Citizen
Osłona łańcucha: Batavus AerFlow by AXA
Osłona tylnego koła: Hesling Secura (made in Holland)
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj silnika elektrycznego: Batavus D-Light ION®-technologie
Rozmiar kół:
Siodełko: Selle Royal Giara żel + elastomery (made in Italy)
Sterownik: Batavus Display E-motion A1+
Suport: Thun Germany (made in Germany)
Szprychy: SAPIM 2.34 stal nierdzewna (made in Belgium)
Sztyca podsiodełkowa: Amortyzowana Post Modern
Umiejscowienie silnika: W przednim kole
Waga: 24 kg (bez baterii)
Wspornik kierownicy: Batavus Ergo Matic IV by Humpert
Zasięg: do 160 km

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower elektryczny Batavus Monaco E-go N7 opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0