Kontakt
0

Rower elektryczny Batavus Genova E-go

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny

Podobne produkty

Łańcuch AXA RLC PLUS 140 do podkowy AXA

129,90 zł
Łańcuch AXA RLC PLUS 140 do podkowy AXA

Łańcuch AXA RLC PLUS 140 do podkowy AXA

129,90 zł
Łańcuch AXA RLC PLUS 140 do podkowy AXA

Rower elektryczny Batavus Genova E-go

Batavus Genova E-go 8P to jeden z najlepszych rowerów w swojej klasie. Całkowicie zabudowany napęd (tj. łańcuch, zębatki oraz biegi), profilowana rama oraz kierownica dzięki, którym na rowerze zachowujemy wyprostowaną sylwetkę, pięciowarstwowy lakier najwyższej jakości oraz sprawdzony od kilku sezonów napęd elektryczny Sanyo to wszystko gwarantuje nam najwyższy komfort i bezawaryjną jazdę przez tysiące kilometrów. 

Genova E-go napędzany jest małym, prawie niewidocznym dla oka silnikiem o sporej mocy 25 Nm, zamontowanym w przedniej piaście. Energia czerpana jest z baterii litowo-jonowej, co pozwoli Wam  cieszyć się jazdą ze wspomaganiem do 130 km (w zależności od wybranej opcji wspomagania, nachylenia terenu oraz warunków atmosferycznych oraz wybranej pojemności baterii).

Istnieje możliwość ustawienia 5 trybów wspomagania tak aby dopasować je do panujących na drodze warunków. Tryb Turbo tj. 5 opcja wspomagania pozwoli na podjechanie pod największe wzniesienie bez najmniejszego problemu. Całość napędu, sterowana jest za pomocą sterownika umieszczonego na kierownicy (tak zwanego displaya), na którym umieszczone są diody LED pokazujące stan naładowania baterii oraz aktualnie włączony tryb wspomagania.

Jednymi z najważniejszych funkcji roweru są:

Opcja Walk Assist Module, która pozwala na jazdę rowerem bez potrzeby pedałowania z prędkością 6 km/h. Funkcja ta jest także przydatna:

  • przy szybszym starcie roweru - gdy musimy ruszyć z miejsca np.  gdy rower posiada na sobie większy bagaż
  • podczas jazdy pod stromą górkę
  • podczas gdy jesteśmy zmuszeni prowadzić rower, nie musimy go wówczas ciągnąć czy pchać

Opcja PowerAssist- ekstra wspomaganie podczas jazdy. Manetka daje nam możliwość otrzymania dodatkowej mocy wspomagania podczas jazdy. Opcja bardzo użyteczna podczas wyprzedzania lub jazdy pod stromą górę. Wspomaganie jest tym mocniejsze im niższy poziom wspomagania mamy włączony

Rower sprzedawany jest bez baterii. Baterię ION®-technologie trzeba kupić osobno. Do wyboru są 3 opcje pojemnościowe:

  1. 300 Wh zasięg 70 km (8,8Ah/317Wh/36V)    KUP ---TUTAJ---
  2. 400 Wh zasięg 100 km (11Ah/396Wh/36V)   KUP ---TUTAJ---
  3. 500 Wh zasięg 130 km (14,5Ah/522Wh/36V) KUP ---TUTAJ---

Bateria została umieszczona pod bagażnikiem, tak by nie przeszkadzała w normalnym użytkowaniu roweru, na baterii zostały umieszczone diody wskazujące stan naładowania. Baterie do naładowania można wyciągnąć spod bagażnika za pomocą specjalnego, rozkładanego uchwytu. Bateria na rowerze jest zabezpieczona przed kradzieżą zamkiem na kluczyk holenderskiej firmy AXA, który jest równocześnie kluczykiem od podkowy tj. zabezpieczenia tylnego koła.

Dodatkowo 7-biegowa tylna piasta Shimano Nexus 7 podwyższa komfort jazdy, a także pozwala na bezproblemowe poruszanie się rowerem po wyładowaniu baterii. Istotna jest również stosunkowo niska waga pojazdu, gdyż tylko 23,1 kg + bateria 2,5 kg !!! Co daje nam rower elektryczny o na prawdę niskiej wadze 25,6 kg ! 

GWARANCJA:

10 lat na ramę i widelec przedni
2 lata na osprzęt
2 lata na baterię oraz silnik

Rewelacyjny holenderski rower ze wspomaganiem w bardzo atrakcyjnej cenie !

    • ładowarka do roweru w zestawie

Specyfikacja Rower elektryczny Batavus Genova E-go

Bagażnik tylny:
Bateria:
Blokada koła: AXA Defender (made in Holland)
Błotniki: Curana Trekking (made in Belgium)
Chwyty: Skórzane San Marco (made in Italy)
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Dzwonek:
Gumy na bagażniku: Tak, Widek - mocowane do bagażnika
Hamulec przedni: Rolkowy Shimano Inter-M BR-IM45
Hamulec tylny: Rolkowy Shimano Inter-M BR-IM45
Kierownica:
Lampka przednia:
Lampka tylna: AXA Riff
Łańcuch: KMC
Nóżka: Spanninga Libra - udźwig 40 kg
Obręcze:
Opony: Schwalbe Road Cruier
Osłona łańcucha: Pełna AXA Multi Open (made in France)
Pompka: SKS Rookie (made in Germany)
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 7
Rodzaj silnika elektrycznego: Batavus E-motion 22 Nm
Rozmiar kół:
Siodełko: Selle Royal Giara żel + elastomery (made in Italy)
Sterownik: Batavus E-go LED
Suport:
Szprychy: SAPIM 2.34 stal nierdzewna (made in Belgium)
Sztyca podsiodełkowa: Amortyzowana Post Modern
Umiejscowienie silnika: W przednim kole
Waga: 23 kg (+ 2,4 kg bateria)
Wspornik kierownicy: Batavus Ergo Matic IV by Humpert
Zasięg: do 100 km

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower elektryczny Batavus Genova E-go opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0