Kontakt
0

Creme CafeRacer Doppio 7S Męski

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny

Creme CafeRacer Doppio 7S Męski

Męski rower miejski Creme CafeRacer 7S Doppio to rower którego ogólna forma przedstawia typowego mieszczucha do przecinania ulic, jednak nic bardziej mylnego! Można by pomyśleć, że to maszyna o tradycyjnym kształcie z standardową 7-biegową przerzutką Shimano Nexus i zwykłym, przednim bagażnikiem, jednak kosmicznie ekstrawagancki styl roweru sprawi, że każde wyjście na przejażdżkę wyróżni Cię na tle miejskiej codzienności. Jazda na nim pobudza jak duży kubek kawy, nie bez powodu w końcu nazywa się CAFERACER. Rama wraz z widelcem zostały pomalowane na anodowy, mocno niebieski kolor z małą, brązową wstawką na której znajduje się logo firmy CREME. Niesamowitą konfiguracje dopełniają miedziane błotniki, bagażnik i nakładki sterów, idealnie wpasowujące się kolorem w styl roweru. Nietypowość roweru również podkreślają chromowane koła, które zostały zaplecione na dwa różne sposoby: tylne tradycyjnie, natomiast przednie na tzw. słoneczko. Reszta komponentów jest chromowana, aby nie tworzyć kontrastu z mocno rzucającą się w oczy ramą. Komfort jazdy zapewnia ręcznie robione z prawdziwej skóry wołowej, najwyższej jakości siodełko marki Brooks. Komponenty jak i design zostały utrzymane na najwyższym poziomie, co wpływa na jego niezawodność oraz komfort, a przy tym rower będzie się świetnie prezentował i mocno rzucał się w oczy.

piasta-nexus-7-rower-miejski-creme

Piasta planetarna Shimano Nexus 7. Legendarny model piasty planetarnej Shimano Nexus o obniżonej wadze oraz zmniejszonych oporach toczenia. Do dyspozycji mamy 7 przełożeń o zakresie 244%, co porównać można z 21 biegami w przerzutkach zewnętrznych. Dużą zaletą biegów w piaście jest możliwość zmiany przełożeń w każdym czasie jazdy również podczas pedałowania oraz na postoju.

hamulec-u-brake-rower-miejski-creme


Układ hamulcowy w tym modelu stanowią hamulce typu Caliper, które oprócz skuteczności oferuje także niską awaryjność oraz łatwy i tani serwis. Za sterowanie przednim hamulcem odpowiada manetka zamocowana po lewej stronie kierownicy. Tylny hamulec zintegrowany jest z piastą („torpedo”) i aby z niego skorzystać należy z wyczuciem wcisnąć pedał w odwrotną stronę.
opona-schwalbe-kremowa-rower-miejski-creme


Zastosowane opony Schwalbe RoadCruiser w rozmiarze 28” x 1,35” doskonale sprawdzą się zarówno w terenie miejskim jak i poza nim. Wszechstronny bieżnik ułatwi podróż w każdych warunkach zarówno atmosferycznych jak i terenowych. Biały profil opony wpisuje się w kanon klasycznych rowerów holenderskich, które poza wygodą i komfortem muszą wyglądać elegancko oraz schludnie.

blotniki-miedziane-rower-miejski-creme

Producent w standardowym wyposażeniu oferuje ogromną ilość akcesoriów oraz detali, które powodują, że rower wart jest swojej ceny.  Siodełko oraz chwyty to autorska konstrukcja firmy Creme, oświetlenie tylne to Spanninga Pixeo XDS, a przednie to Union Retro LED. Aby zapewnić komfort pedałowania zastosowano pedały VP-628, których klasyczny wygląd doskonale pasuje do  takiego typu rowerów. Do wyposażenia należy również przedni bagażnik, który pozwoli na przewóz i transport bagaży, torebki lub zakupów. Przed zachlapaniem i ubrudzeniem odzieży zastosowano aluminiowe błotniki oraz pełną osłonę łańcucha.

siodelko-brooks-rower-miejski-creme

Skórzane siodełko Brooks B17 to legendarny model siodełka angielskiej firmy BROOKS, który idealnie nadaje się na długie dystanse, wycieczki i podróże dodatkowo idealnie spełni swoje zadanie w szybkim ruchu miejskim. Produkowany ręcznie w Wielkiej Brytanii z najwyższej jakości skóry bydlęcej. Model B17 produkowany jest już od ponad 100 lat. Pierwszy raz pojawił się w katalogu 1898 roku. Skóra naturalna idealnie dopasowuje się do kształtów anatomicznych właściciela dzięki czemu siodełka Brooks to najwygodniejsze siodełka rowerowe na świecie. 




Rama: stalowa hi-ten
Hamulce: szczękowe
Napęd: piasta planetarna Shimano Nexus 7
Łańcuch: KMC 1/2"x3/32"
Błotniki: aluminiowe w kolorze miedzianym
Kierownica: aluminiowa w typie "albatros" o szerokości 580 mm
Przednia piasta: JoyTech
Oświetlenie: przednia lampka na baterie Union retro LED 20 LUX / tylna Spaninnga Pixeo LED na baterie
Pedały: Union VP-365
Siodełko: skórzane Brooks B17S
Chwyty: Gumowane
Opony: Schwalbe RoadCruiser PP 37-622, 700X35C
Obręcze: polerowane aluminium - wzmacniane
Szprychy: stal nierdzewna
Bagażnik: przedni Creme Front Rack Cooper
Korba: 44 zęby

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

2 lata gwarancji
 


ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone.
Sprawdź jak pakujemy rowery.

BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.

30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Creme CafeRacer Doppio 7S Męski

Rodzaj: Damski

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Creme CafeRacer Doppio 7S Męski opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0